کد خبر : 1369564 | 12 آبان 1395 ساعت 10:38 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون، سردار بازی های بزرگ

سردار آزمون در بازی های بزرگ و در شرایط سخت گل می زند. این یکی از ویژگی های بازی سردار است که به حضور او در ترکیب ثابت روستوف و تیم ملی کمک کرده است.

آزمون، سردار بازی های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پیش از جام جهانی و در بازی های تدارکاتی تیم ملی گل هایی به ثمر رساند که کی روش را به فکر فرو برد. هر چند کی روش در نهایت به خاطر کم تجربگی سردار، قلم قرمز به روی نام وی کشید؛ اما همان جا گفت که یکی از کارهای سخت وی، خط زدن سردار بوده؛ اما آینده متعلق به اوست.


اما امروز سردار آزمون، مرد شماره یک کی روش در نوک خط حمله است. با وجود اینکه سردار در برخی از بازی ها موفق به گلزنی نشده و حتی کمی دور از انتظار بوده باز هم اعتماد کی روش را از دست نداده. فراموش نکنیم سرمربی تیم ملی رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی را دارد. دو مهاجمی که اگر چیزی بالاتر از سردار نداشته باشند، چیزی کم هم ندارند و مهاجمان خوب و توانمندی هستند. نیاز به اشاره نیست که پیش از سردار، گوچی زننده گل های حساسی برای تیم ملی بوده و این روزها هم در هیرنفین هنرنمایی می کند و مهدی طارمی هم با کسب عنوان آقای گلی در فصل گذشته نشان داد که مهاجم ششدانگی است.


گلزنی دیشب سردار به تیم آتلتیکو مادرید نشان داد اعتماد کی روش به سردار نه از روی احساس و علاقه به این بازیکن؛ بلکه از روی عقل و منطق بوده. این مهاجم راه پرافتخاری را پیش رو دارد. مهاجمی که شاید به اندازه علی دایی در فوتبال جهان  نام آور شود.

 

1154267


گل سردار در بازی با آتلتیکو مادرید معرف بخشی از توانمندی های او بود. مهاجمی است که گل هایی با شکل های متفاوت می زند. گل او در بازی با کره جنوبی روی پاس رامین رضاییان نشان داد که پیش از دریافت توپ، چارچوب دروازه حریف را خوب می بیند و تحت فشار تکضرب می تواند توپ را در قعر دروازه جا دهد. چرخش و ضربه در بازی های جام ملت های آسیا و گل او روی پاس اشکان، گل های این بازیکن با ضربه سر و در نهایت گلی که در بازی دیشب با آتلتیکو مادرید به ثمر رساند، نشان داد آزمون یک مهاجم توانمند است که می تواند تبدیل به مهاجم بزرگی شود. شاید نام آور تر از علی دایی؛ چراکه قدرت سردار آزمون فقط در ضربات سر نیست. او روی زمین سرعتی فوتبال می کند. ضربه به چارچوب او در شرایط سخت قابل اشاره و تحسین است و از همه مهمتر روی پاس های بلند هوش بالایی در جایگیری دارد.


اعتماد کی روش به سردار آزمون نشان از بازیخوانی و شناخت کافی و وافی سرمربی تیم ملی از این بازیکن دارد. جام جهانی پیش رو فرصت خوبی است که سردار خود را به عنوان مهاجم تراز اول بین المللی به فوتبال جهان معرفی کند.

دیدگاه‌ها