کد خبر : 1369656 | 12 آبان 1395 ساعت 15:35 | 69.6K بازدید | 1 دیدگاه

به بهانه درگیری شب گذشته مسی با بازیکن سیتی

گزارش: وقتی دست مسی به جای پا کار می کند

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا، شب گذشته پس از شکست 3-1 تیمش مقابل سیتی در تونل ورزشگاه با یک بازیکن حریف درگیری لفظی پیدا کرد. این اولین درگیری فوتبالی او نبود.

گزارش: وقتی دست مسی به جای پا کار می کند

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته موفق شد با دو گل گوندوغان و تک گل دی بروین، 3-1 بارسا را شکست دهد و انتقام بازی رفت را بگیرد. پس از بازی، مسی که به نظر تاب تحمل این شکست را نداشت، با یکی از بازیکنان سیتی درگیر شد.

 

طبق ادعای برنامه ال لارگرو که در رسانه های اسپانیایی بازتاب گسترده ای داشت، یکی از بازیکنان سیتی که هنوز نامش مشخص نشده، کنایه ای به شماره 10 آرژانتین می‌زند و مسی نیز در پاسخ او را "احمق" خطاب می‌کند. در حالی که تنش ها بالا می‌گیرد، کارلس ناوال، یکی از اعضای کادر فنی بارسا، و سرخیو آگوئرو، مهاجم سیتی و هم تیمی مسی در تیم ملی آرژانتین، سعی می‌کنند اوضاع را آرام کنند و به درگیری خاتمه دهند.

 

 

1154357

 

 

 

مسی در مجموع شخصیت آرامی درون زمین فوتبال دارد؛ با این حال هر از چند گاهی شاهد لحظاتی بوده ایم که بین او و بازیکن حریف درگیری لفظی یا فراتر از آن اتفاق افتاده است که در زیر این لحظات را مرور می کنیم:

 

 

درگیری با کاپیتان مالاگا در سال 2008

در جریان بازی بارسلونا و مالاگا، مسی با دودا درگیری لفظی پیدا کرد و دقایقی پس از این مشاجره، دوربین ها مسی را در حال تف کردن به سمت دودا شکار کردند.

 

درگیری با ولینگتون

مسی همچنین با بازیکن برزیلی مالاگا به نام ولینگتون هم درگیری پیدا کرد. پس از لگد زدن ولینگتون به مسی، او با حالتی عصبانی بلند شد اما قضیه ختم به خیر شد. این دو چند سال بعد نیز بار دیگر به مشاجره با یکدیگر در جریان بازی بارسا-مالاگا پرداختند.

 

درگیری با داریو سرنا

در جریان بازی سوپرکاپ اروپا بین بارسلونا و شاختار، مسی و سرنا تا آستانه گلاویز شدن پیش رفتند؛ اما با دخالت سایر بازیکنان، دو طرف از هم جدا شدند.

 

 

1154356

 

 

درگیری با یانگا امبیوا

در جریان بازی سال گذشته بارسلونا و رم، مسی با مدافع 1.84 متری رم دست به یقه شد اما کار به جاهای باریکتر کشیده نشد.

 

درگیری با مدافع بولیوی در سال 2011

در جریان بازی تیم های ملی آرژانتین و بولیوی، پترولرو، مدافع بولیوی، با دستان خود مانع حرکت مسی شده بود تا گلر توپ را جمع کند؛ اما مسی با فشار، مدافع بولیوی را کنار زد. پترولرو پس از این اتفاق به دنبال مسی دوید و به شدت از او به خاطر حرکتش گلایه کرد که با دخالت کامبیاسو، قضیه ختم به خیر شد.

 

درگیری ها با په په

بین مسی و په په، در سال های اخیر درگیری های لفظی زیادی رخ داده است.

در ال کلاسیکوی برگشت سال 2014 در برنابئو، این دو در حالیکه با دست جلوی دهانشان را گرفته بودند، در حال گفت و گویی بودند که به هیچ وجه دوستانه به نظر نمی رسید. لگد کردن دست مسی از سوی په په و همچنین مواخذه شدن مسی از سوی په په به علت شوت بیهوده فوق ستاره بارسا به سمت هواداران رئال، از دیگر نمونه های مشاجره این دو بازیکن بوده اند.

   

دیدگاه‌ها