کد خبر : 1369813 | 12 آبان 1395 ساعت 19:05 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان:درموضوع کسر قرارداد‌ تابع‌باشگاه‌هستیم

سرمربی استقلال می گوید که درباره کسر قرارداد تابع مصوبه هیات مدیره باشگاه هستیم زیرا باشگاه استقلال یک خانواده است.

منصوریان:درموضوع کسر قرارداد‌ تابع‌باشگاه‌هستیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از حضور در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «من به بخش دوم هیات مدیره رسیدم. توضیحاتی درباره عملکرد تیم داشتم.»

درباره آینده استقلال در سه ماه آینده لیگ صحبت کردم. اگر از پلی آف عبور کنیم باید به فکر بازی های سخت باشیم. من و دیگر اعضای هیات مدیره استقلال درباره این موضوع صحبت کردیم و به صورت مکتوب خواسته هایم را ارائه کردم. از مدیریت و هیات مدیره نیز تشکر کردم که در روزهای سخت از تیم و من حمایت کردند. مباحث خیلی خوبی بود و به نقاط خوبی رسیدیم.»


سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که "خواسته شما از هیات مدیره چه بود"، بیان کرد: «نمی توانم ریز صحبتها را به شما بگویم چون این حرفها امانت است. در بهمن ماه ما وارد بازی های آسیایی خواهیم شد. باید در آسیا و لیگ بازی کنیم و بازی ها نزدیک می شود. ما احتیاج داریم که امکانات سخت افزاری مناسبی داشته باشیم. دغدغه ما فراهم کردن امکانات مالی است تا امسال شرایطی فراهم شود تا قبل از پایان مسابقات، مطالبات مالی پرداخت شود. این امکان وجود دارد که با بانک کوثر قرارداد بلند مدت امضا کنیم.»


منصوریان درباره کسر قرارداد گفت: «هر چیزی که هیات مدیره تصویب کند تابع آن هستیم. ما از رئیس باشگاه و هیات مدیره جدا نیستیم. ما باید از فضای تیم مراقبت کنیم. در کل مجموعه تیم و هیات مدیره و مدیرعامل باید در مسیری حرکت کنیم که مطلوب هواداران است.»


سرمربی استقلال درباره ورود و خروج بازیکنان تصریح کرد: ما با این بازیکنان ادامه می دهیم و بحث خروج و ورود بازیکنان نداریم.

ادامه دارد...

دیدگاه‌ها