کد خبر : 1369868 | 12 آبان 1395 ساعت 23:05 | 87.7K بازدید | 2 دیدگاه

لغزش کهکشانی ها در ورزشگاه خالی

لژیا 3-3 رئال؛ وحشت در ورشو!

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مقابل لژیا با تساوی 3-3 متوقف شد.

لژیا 3-3 رئال؛ وحشت در ورشو!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا رئالی ها با دو گل از حریف پیش افتادند اما در ادامه 3 گل خوردند و فاصله چندانی با شکست نداشتند اما با زدن یک گل در دقایق پایانی، توانستند از این دیدار یک امتیاز بگیرند.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و هنوز یک دقیقه از بازی سپری نشده بود که گرت بیل دروازه حریف را باز کرد. یک ارسال از سمت چپ با دخالت کریس رونالدو به بیل رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1154503

 

 

بعد از این گل هم برتری رئالی ها ادامه داشت اما بازیکنان میزبان با دفاع فشرده، مانع از نزدیک شدن حریف به دروازه شان می شدند. با این وجود، رئال می توانست در دقیقه 17 به گل دوم برسد اما مدافعان و دروازه بان لژیا به هر ترتیب ممکن مانع از گلزنی واران و کروس شدند.

 

حملات رئال ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 35، کریم بنزما گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. روی همکاری کوواچیچ و گرت بیل، یک موقعیت خوب نصیب بنزما شد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1154504

 

 

حتی بعد از گل دوم هم باز این رئالی ها بودند که کنترل بازی را به طور کامل در اختیار داشتند اما این تیم میزبان بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید. تعلل مدافعان رئال باعث شد تا تیم میزبان پشت محوطه جریمه این تیم صاحب موقعیت شود و اودجیدجا اوفو با یک ضربه تماشایی، توپ را به طاق دروازه کیلور ناواس کوبید.

 

1154500

 

1154501

 

 

در دقایق پایانی باز هم این رئالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد اما خیلی زود تیم میزبان از لاک دفاعی خارج شد و برخلاف انتظار، در دقیقه 58 به گل تساوی رسید. میروسلاو رادووویچ که روی پاس مولین صاحب توپ شده بود، بعد از یک پیشروی خوب، با ضربه ای عالی و البته با اشتباه ناواس، کار را به تساوی کشید.

 

 

1154502

 

 

بازیکنان رئال که دریافت دومین گل را باور نمی کردند، بار دیگر حملات شان را از سر گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما ضربات آنها راهی به چارچوب پیدا نمی کرد.

 

در مقابل، در دقیقه 83 این لژیا بود که به گل سوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که پریوویچ با یک پاس خوب، مولین را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و رئال در دقیقه 85 کار را به تساوی کشید. متیو کوواچیچ که روی پاس کارواخال صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی، کار را تمام کرد.

 

رئالی ها در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل پیروزی کردند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها