کد خبر : 1369912 | 13 آبان 1395 ساعت 09:53 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: از اشتباه بازیکنانم عصبانی شدم

مکس‌آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد که از اینکه شاگردانش پیروزی را با تساوی عوض کردند و تا آستانه شکست پیش رفتند ابراز عصبانیت کرد ولی همچنین مدعی شد که مطمئن است تیمش در چمپیونزلیگ در مسیر درستی قرار دارد.

آلگری: از اشتباه بازیکنانم عصبانی شدم

به گزارش "ورزش سه"،  قهرمان سری آ در حالی مقابل لیون صف آرایی کرد که در صورت کسب پیروزی صعودش به دور بعد قطعی بود. شاگردان آلگری با گل ایگواین از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتادند و موقعیت های خوبی از دست دادند تا در دقایق پایانی‌لیون کار را به تساوی‌ بکشاند. در ادامه و در وقت های تلف شده لیون این فرصت را داشت که باز هم گلزنی کند و پیروز میدان شود ولی آنها از موقعیت هایشان به خوبی استفاده نکردند.


آلگری در این رابطه گفت:" در دقایق پایانی وقتی به حریف یک موقعیت عالی دادیم به شدت عصبانی شدم. نکته مثبت این است که هدف ما صعود بود و فکر می‌کنم هنوز در ‌مسیر آن هستیم. پس‌از اینکه بازی ۱-۱ شد نباید در دفاع ریسک بیشتری می‌کردیم. در نهایت باید نکات مثبت را دید. قرار نبود امشب قهرمان چمپیونزلیگ شویم، همینطور در بازی بعد. این یک سفر است، درست مثل سری آ.

 

1154508


در نیمه اول‌خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم زیاد ریسک کردیم که البته طبیعی است زیرا ما در غیاب چندین بازیکن چندین بازی مهم انجام داده ایم."


آلگری درباره عملکرد خط حمله تیمش گفت:" ماریو خیلی تلاش کرد. گونسالو هم بین خطوط حضور داشت که البته این به خاطر نوع شخصیت فوتیالی اش است. در حال حاضر آنها تنها گزینه های من هستند و بهترین بازی شان را انجام می‌دهند. نتیجه به آنها بستگی نداشت."

دیدگاه‌ها