کد خبر : 1370039 | 13 آبان 1395 ساعت 20:17 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان:

گواردیولا بین دو نیمه از ما عصبانی نبود

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، تایید کرد که پپ گواردیولا بین دو نیمه دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، کاملا آرام بود.

 گواردیولا بین دو نیمه از ما عصبانی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا بارسا با گل لیونل مسی پیش افتاد اما دو گل از گوندوگان و یک گل از کوین دی بروین، پیروزی 3-1 سیتی را رقم زد.

 

گوندوگان در مورد این دیدار گفت:" گواردیولا تنها چیزهایی که از روی نیمکت دیده بود را به ما گفت و گفت که چطور باید بهتر شویم. بعضی مواقع چیزهای بیشتری می گوید و بعضی مواقع کمتر. این به هر بازی بستگی دارد.

 

بین دو نیمه دیدار با بارسا او عصبانی نبود. او می دانست که دیدار دشواری است. کنترل کردن بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار برای 90 دقیقه کامل دشوار است.

 

 

1143226

 

 

ما از قبل می دانستیم که در بخشی از بازی به مشکل می خوریم. این در اوایل بازی اتفاق افتاد. مهم بود که چطور واکنش نشان بدهیم و این را درست انجام دادیم.

 

ما آرایش مان را نسبت به دیدار رفت به 2-4-4 تغییر دادیم. البته مطمئن نیستم که باید در مورد تاکتیک تیم صحبت کنم یا نه. البته نمایش بهتر ما بیشتر به بازگشت اعتماد به نفس مربوط بود؛ به ویژه بعد از گل اول. به ذهنیت و شخصیت بستگی داشت."

دیدگاه‌ها