کد خبر : 1370090 | 14 آبان 1395 ساعت 00:30 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اینتر مقابل ساوتهمپتون در لیگ اروپا

اینتر در دیداری از مرحله گروهی لیگ اروپا، مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شکست اینتر مقابل ساوتهمپتون در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا نرآتزوری با گل مائورو ایکاردی پیش افتاد اما در ادامه تیم میزبان علی رغم از دست دادن یک ضربه پنالتی، توانست به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب هم داشت اما نتوانست از آن استفاده کند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و اینتری ها هم موقعیت هایی ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 33 به گل رسیدند. روی ارسال کاندروا، پریشیچ صاحب موقعیت شد که ضربه او توسط بازیکنان حریف دفع شد اما توپ برگشتی را ایکاردی با ضربه ای دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

1154690

 

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر تیم میزبان بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت روی دروازه هاندانوویچ ایجاد کرد تا اینکه در وقت های تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی شد. دوشان تادیچ پشت ضربه قرار گرفت اما هاندانوویچ با واکنشی خوب، مانع از باز شدن دروازه اینتر شد. نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم ساوتهمپتون بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه اینتر پیش رفتند. اتفاقی که سرانجام در دقیقه 64 رخ داد.

 

1154696

 

 

روی یک ضربه کرنر بود که در شلوغی مقابل دروازه اینتر، ابتدا ضربه رومئو به تیر دروازه برخورد و پس از آن، فن دیک توانست قفل دروازه حریف را باز کند.

 

فشار حملات میزبان ادامه داشت و تنها 5 دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. روی ارسال مک کوئین، ناگاتومو که قصد داشت توپ را دفع کند، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اینتر در کمتر از 6 دقیقه، سه امتیاز را به طور کامل از دست رفته ببیند.

 

1154693

 

در ادامه باز هم این بازیکنان ساوتهمپتون بودند که چندین بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 ساوتهمپتون به پایان رسید.

دیدگاه‌ها