کد خبر : 1370368 | 15 آبان 1395 ساعت 12:28 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت های برگی‌زر، کارم را سخت‌تر می‌کند

مهاجری: از جوانان تیمم گلایه دارم

سرمربی تیم پدیده مشهد اعلام کرد عملکرد نامطلوب جوانان عامل باخت تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بوده است.

مهاجری: از جوانان تیمم گلایه دارم

رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی اظهار داشت: «ما در این مسابقه بیشتر به جوان ها بازی دادیم. البته حذفی را جدی گرفته بودیم و خیلی دوست داشتیم پیروز شویم اما رویکردمان این بود که بازیکنانی که کمتر به میدان رفته بودند هم فرصت بازی کردن پیدا کنند. متاسفانه این جوانان رضایت ما را جلب نکردند و تاوان جوانگرایی مان را دادیم.»


وی ادامه داد: «بازیکنان جوان باید بدانند که وقتی به آنها اعتماد می شود، انتظار هم در کنارش وجود دارد. ما از اعتبار خودمان برای این جوانان می گذاریم اما متاسفانه آنها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و از بازیکنان جوان گلایه دارم. با اینکه جام حذفی، جام شگفتی ها است و شما دیدید که پرسپولیس هم به قشقایی باخت اما واقعا برایمان سخت بود که این مسابقه را واگذار کنیم.»


سرمربی پدیده در بخش دیگری از صحبت هایش به انگیزه بالای بازیکنان نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: «ما دیروز به انگیزه تیم حریف باختیم. نمی خواهم ارزش تیم نفت و گاز را پایین بیاوریم اما ما باید به قدری قدرتمند باشیم که این تیم ها را شکست دهیم. بازیکنان جوان هم پول می گیرند و باید ثابت کنند که بیهوده به آنها اعتماد نشده است. نمی شود فقط به رضا ناصحی، یونس شاکری، محسن یوسفی و چند بازیکن دیگر اتکا کنیم.»
مهاجری درباره حمایت برگی زر مدیرعامل جدید باشگاه از خودش تاکید کرد: «وقتی این شرایط پیش می آید، مسئولیت من سخت تر می شود. قطعا باید با انگیزه بیشتر و تلاش بیشتر کار کنیم تا جواب محبت ها را بدهیم. انشاءالله در ادامه راه موفق باشیم.»


وی در پایان افزود: «درگذشت اسطوره فوتبال ایران، منصور پورحیدری را به جامعه فوتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم. مرد محترمی را از دست دادیم و همه ما عزادار او هستیم.»

دیدگاه‌ها