کد خبر : 1370648 | 16 آبان 1395 ساعت 18:40 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

اعتراض به تقویم مناسب رئال پس از بازی‌های CL

رئال مادرید در مقایسه با بارسلونا، اتلتیکو و سویا، سه تیم اسپانیایی دیگر حاضر در لیگ قهرمانان، از تقویم مناسب تری پس از بازی های این تورنمنت برخوردار است.

اعتراض به تقویم مناسب رئال پس از بازی‌های CL

به گزارش "ورزش سه"، این مساله به سوژه اعتراضی نشریات چاپ بارسلونا بدل شده است.

موندودپورتیوو در گزارشی ویژه، به بررسی بازی های رئال، بارسا، سویا و اتلتیکو در لالیگا، پس از انجام بازی در لیگ قهرمانان پرداخته است. در این بررسی مشخص شد که تقویم از این حیث کاملا به سود رئال مادرید است.

 

 

1155257

 

 

به جز بازی در زمین اسپانیول، رئالی ها پس از هر بازی در لیگ قهرمانان، در برنابئو میزبان هستند و اغلب نیز مقابل تیم های متوسط و ضعیف به میدان رفته و یا خواهند رفت. هریک از 4 تیم اسپانیایی باید 6 بازی در لیگ قهرمانان برگزار کنند.

رئال پس از بازی با اسپورتینگ در لیگ قهرمانان، به زمین اسپانیول رفت و 2-0 پیروز شد. پس از آن، رئال هر بار که در لیگ قهرمانان بازی می کند، در لالیگا میزبان حریف خود است. تاکنون ایبار، لگانس و بیلبائو به برنابئو رفته اند و پس از بازی با اسپورتینگ لیسبون و دورتموند در لیگ قهرمانان(هفته های آتی)، رئال میزبان خیخون و دپورتیوو در لالیگا خواهد بود.

 

 

1155255

 

 

بارسلونا از این حیث تقویمی به مراتب دشوارتر دارد. بارسلونا پس از هر بازی در لیگ قهرمانان، در لالیگا میهمان است؛ آن هم اغلب برابر تیم های دشوار.

تاکنون بارسا پس از لیگ قهرمانان، در لالیگا به زمین لگانس، سلتا و والنسیا رفته و باید به زمین تیم های سویا، سوسیداد و اوساسونا هم برود.

 

 

اتلتیکو نیز شبرایطی مشابهی دارد. این تیم پس از بازی های لیگ قهرمانان، در لالیگا یک بار میزبان و 5 بار میهمان بوده یا خواهد بود. میزبان خیخون و میهمان والنسیا، سویا، سوسیدا، اوساسونا و ویارئال.

 

 سویا هم دو بار میهمان و 4 بار میزبان بوده یا خواهد بود؛ اما باید توجه داشت که در این مقطع، با اتلتیکو بازی کرده و امشب نیز پذیرای بارسا خواهد بود.

دیدگاه‌ها