کد خبر : 1370760 | 16 آبان 1395 ساعت 18:58 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

اندوه و رازهای بی‌پایان دوست نزدیک پورحیدری

جلال طالبی در امان از سلفی اندازان در ورزشگاه شیرودی آخرین دور افتخار دوست نزدیک خود را با مرور خاطرات و اندوه زیاد نظاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جلال طالبی از آن دسته مردانی است که از متن فوتبال ایران فاصله گرفته و حاشیه نشینی را انتخاب کرده است. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که تنها برد ایران در جام جهانی با او به دست آمده، روز جمعه از جمله اولین نفراتی بود که خود را به مراسم ختم منصور پورحیدری رساند تا تصویر اشک های او برابر منزل پورحیدری تبدیل به یکی از صحنه های فراموش نشدنی بعد از درگذشت پورحیدری شود.


طالبی که یکی دیگر از جنتلمن های فوتبال ایران است سابقه دوستی و همکاری با پورحیدری را در کارنامه خود دارد، روز یکشنبه نیز در مراسم تشییع پیکر دوست صمیمی خود حاضر شد. طالبی که در این مراسم از دست سلفی اندازان در امان بود، در گوشه ای از ورزشگاه با تعدادی از دوستان و همبازیان قدیمی خود تلخ ترین دور افتخار منصور پورحیدری را از نزدیک تماشا کرد.

 

1155352


سرمربی سابق تیم ملی که حرف های ناگفته زیادی از سال ها حاشیه نشینی و ارتباط نزدیک با پورحیدری دارد ، بعد از مراسم تشییع دوست نزدیک خود نیز ترجیح داد بی حاشیه و بدون حضور برابر دوربین های تلویزیونی مراسم را ترک کند.

دیدگاه‌ها