کد خبر : 1371079 | 18 آبان 1395 ساعت 09:45 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

برادران فوتبال‎دوست آبادانی دست به جیب شدند

پرداخت پاداش ملی‎پوشان ساحلی (عکس)

در پی کسب نایب قهرمانی جام بین قاره ای رقابت های ساحلی، ملی پوشان ایران در بازگشت به ایران پاداش خود را از دو برادر متمول و فوتبال‎دوست آبادانی دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ساحلی ایران موفق شد با نمایش درخشان در جام بین قاره ای در امارات بعد از برزیل در جایگاه دوم ایستاده و نماینده شایسته ای برای قاره آسیا باشد. این تیم در بازگشت از دبی پاداش ویژه ای از جانب برادران شفیع زاده دریافت کرد.


در شرایطی که همواره وعده وعیدها برای اعطای پاداش به ورزشکاران موفق مدت ها زمان می برد، برادران آبادانی شفیع زاده که ثابت کردند علاقه وافری به فوتبال دارند، قبل از بازگشت کاروان ساحلی به تهران نماینده خود را به اردوی این تیم ارسال کرده و پاداش های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم را در اختیار خانم شهریاری، مسئول کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال قرار دادند تا بین بازیکنان تقسیم کند.


برادران متمول شفیع زاده در طول چند ماه گذشته بارها سعی کردند با در نظر گرفتن پاداش برای تیم ها و مربیان موفق فوتبال ایران در راه بالا بردن انگیزه آنها و ایجاد انگیزه پاداش ها را به موقع پرداخت کنند که از جمله این اقدامات می توان به پاداش صعود نفت آبادان، قهرمانی استقلال خوزستان، کمک های جانبی به باشگاه استقلال و حالا اعطای پاداش به تیم ملی ساحلی ایران اشاره کرد.

 

1155694

دیدگاه‌ها