کد خبر : 1371193 | 18 آبان 1395 ساعت 17:00 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

3 اخراجی در دیدار خونه به خونه و اکسین

بازی جنجالی در بابل ؛ شکست میزبان

دیدار پرماجرای این هفته از رقابت های لیگ دسته اول با برد 2-0 اکسین همراه بود.

بازی جنجالی در بابل ؛ شکست میزبان

به گزارش "ورزش‌سه"، در دیدار امروز خونه به خونه مقابل اکسین جنجال خیلی زود با اعلام یک پنالتی به سود میهمان جرقه خورد و بعد از به ثمر رسیدن این گل توسط علی امیری در دقیقه 17 بود که جنجال با اعتراض مهرداد میناوند و اخراج او به سکوها آغاز شد. خونه به خونه که برای تساوی بی‌تابی می‌کرد در شرایط احساسی گیر کرده و با اعتراضات مکرر به نحوه قضاوت زرگر بازی را به سمتی برد که میهمان فاصله‌اش را بیشتر هم کرد.


در نیمه دوم با در دقیقه 67 خطای محمدرضایی روی مهاجم حریف دومین پنالتی را نصیب اکسین کرد که این توپ هم به دومین گل شاگردان فیروز کریمی تبدیل شد. از این به بعد بازی شکل دیگری پیدا کرد و پس از آنکه زرگر اقدام به اخراج محمدرضایی به دلیل دریافت کارت زرد دوم کرد، اوضاع به سمت دیگری رفت. حوادث این بازی با قطع مکرر مسابقه، اعتراض بازیکنان و حملات احساسی میزبان ادامه یافت و با اخراج مازیار زارع به اوج رسید. چند دقیقه بعد کمک داور دوم نیز به میانه میدان دوید و با دستی روی کمر به نشانه سنگ خوردن از تماشاگران وضعیت خود را به زرگر اطلاع داد و داور نیز با حضور در میانه میدان در دقیقه 6+90 دو دقیقه قبل از زمان قانونی بازی را قطع کرد. او در لحظه سنگ خوردن کمک داور به ناظر بازی گفت دیگر ادامه نخواهد داد اما از گوشه و کنار گفته شده داور سوت پایان را زده است .


 اگر نتیجه این بازی ملاک باشد، اکسین به رتبه سوم صعود کرده و روزی که خونه به خونه می توانست به صدرجدول برسد به رده پنجم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها