کد خبر : 1371508 | 19 آبان 1395 ساعت 19:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار بیشتر از ستاره‌های خونه به خونه

روز گذشته دو بازیکن باتجربه تیم خونه به خونه در حالی تیم خود را 9 نفره در زمین باقی گذاشتند، که با کمی خویشتن‌داری می‌شد اتفاقات دیگری رقم بخورد.

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته دو تیم خونه به خونه و اکسین البرز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته به مصاف هم رفتند و در یک دیدار جنجالی که سه اخراجی به همراه داشت، تیم اکسین موفق شد میهمان خود را با دو پنالتی از پیش رو بردارد.

 


مهرداد میناوند، مربی تیم خونه به خونه، در نیمه اول به دلیل اعتراض به داوری از روی نیمکت اخراج شد و عباس محمدرضایی و مازیار زارع دو بازیکنی بودند که در نیمه دوم از زمین مسابقه اخراج شدند.

 


عباس محمدرضایی به خاطر اعتراض های بیش از حد در این دیدار، زمینه اخراج خود را توسط زرگر فراهم آورد و مازیار زارع هم با یک خطای شدید کارت زرد اول را گرفت و در حرکتی ابتدایی و با گرفتن پیراهن مدافع اکسین زمینه ساز دومین کارت زرد خود شد تا داور او را هم از زمین مسابقه اخراج کند.

 


از این دو بازیکن که سابقه زیادی در لیگ برتر ایران دارند و بازی های سخت‌تر و پرفشارتر از این را پشت سر گذاشته اند، انتظار بیشتر از این وجود دارد. مازیار زارع سال ها در پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده و عباس محمدرضایی هم سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد؛ دو تیمی که فشار زیادی را بر بازیکنان وارد می‌کنند. با این وصف به نظر می رسید با کمی خویشتن‌داری می‌توانست اتفاقات دیگری در این دیدار برای خونه به خونه و این دو بازیکن رقم بخورد.

 

1156031

 

1156033

 

1156032

 

 

دیدگاه‌ها