کد خبر : 1371675 | 20 آبان 1395 ساعت 18:17 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

برتری پرسپولیس در دیداری 13 گله!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در اولین دیدار تدارکاتی خود در امارات، حریف را با 9 گل شکست دهند.

برتری پرسپولیس در دیداری 13 گله!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که برای برگزاری اردویی 10 روزه راهی امارات شده اند، امروز در دیداری تدارکاتی مقابل شاهین دبی قرار گرفتند و در نهایت توانستند این حریف را با نتیجه 9 بر 4 مغلوب کنند. گل های پرسپولیس را در این دیدار علی علیپور، ولادیمیر پریمیوف و فرشاد احمدزاده هر کدام دو گل، شهاب زاهدی، گل به خودی حریف و همچنین احمد نوراللهی به ثمر رساندند.


برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار تدارکاتی ترکیب 11 نفره ابتدایی تیمش را با حضور بوژیدار رادوشوویچ، محمد آرام‌طبع، محسن ربیع‌خواه، الکسی پلی یانسکی، صادق محرمی، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور به میدان فرستاده است.

 

شرح گل ها:


پرسپولیس 1 شاهین دبی 0: (ولادیمیر پریمیوف): مهاجم اوکراینی روی پاس آرام طبع با بغل پا نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند و سرخپوشان با یک گل از حریف جلو افتادند.


پرسپولیس 1 شاهین دبی 1: در حالی که بازی با حملات پردامنه سرخپوشان تهرانی در جریان بود شاهینی‌ها موفق شدند روی یک غافلگیری دروازه این تیم را باز کنند و بازی را به تساوی بکشانند.


پرسپولیس 2 شاهین دبی 1: (ولادیمیر پریمیوف): در دقیقه 30 روی حرکت زیبای علی علیپور و پاس به امید عالیشاه و حرکت دیدنی وی، توپی را برای مهام خارجی پرسپولیس ساخته و پرداخته کرد که طی آن دومین گل پرسپولیس توسط ولادیمیر به ثمر رسید.


 پرسپولیس 3 شاهین دبی 1: (علی علیپور): مهاجم شمالی سرخپوشان در حالت تک به تک با دروازه حریف بعد از دریبل او، دروازه خالی را باز کرد.

 

1156178


پرسپولیس 4 شاهین دبی 1: (فرشاد احمدزاده): پاس زیبای امید عالیشاه از میانه زمین برای فرشاد احمد زاده، با شوتی دیدنی از این بازیکن، همراه شد و چهارمین گل پرسپولیس به ثمر رسید.


 پرسپولیس 5 شاهین دبی 1: (فرشاد احمدزاده): همکاری خوب ولادیمیر با فرشاد، احمد زاده را صاحب موقعیت کرد که او هم با یک ضربه چیپ، پنجمین گل پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.


پرسپولیس 6 شاهین دبی 1: (علی علیپور): آرام طبع از جناح چپ، ارسال زیبایی را روی دروازه شاهین داشت که ضربه علیپور به گل ششم پرسپولیس تبدیل شد.

 

پرسپولیس 7 شاهین دبی 1: (احمد نوراللهی): هافبک خوش تکنیک پرسپولیس از روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد زیباترین گل این بازی را به نام خود ثبت کند و تیمش را به گل هفتم برساند.

 

پرسپولیس هشت شاهین دبی 1: ( گل به خودی): سانتر از جناح چپ روی دروازه شاهین باعث اشتباه مدافعان این تیم شد و آنها گل هشتم پرسپولیس را به اشتباه وارد دروازه خودشان کردند.


پرسپولیس 9 شاهین دبی 1: (شهاب زاهدی): گل نهم پرسپولیس روی حرکت انفرادی حمیدرضا طاهرخانی و ضربه تمام کننده شهاب زاهدی به ثمر رسید.


پرسپولیس 9 شاهین دبی 2: روی غافلگیری مجدد خط دفاعی این بازیکنان شاهین دبی بودند که توانستند گل دوم خود را به ثمر برسانند و حساب کار را در دقیقه 84 به 9 بر 2 تغییر دهند.


پرسپولیس 9 شاهین دبی 3: سومین گل شاهین هم چهار دقیقه بعد از گل دوم به ثمر رسید و این دیدار با نتیجه 9 بر 3 به جریان افتاد.

 

پرسپولیس 9 شاهین دبی 4: در آخرین دقایق بازی شوت احمد نوراللهی با برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد و شاهینی ها روی یک ضدحمله به ضربه پنالتی دست یافتند که با گل کردن آن حساب کار را 9 بر 4 کردند.

 

حاشیه ها:


* بازگشت محمدامین آرام طبع که در هفته های اخیر به یک نیمکت نشینی صرف در این تیم تبدیل شده است، به ترکیب این تیم در دیدار تدارکاتی از نکات ویژه این دیدار است.


* دو بازیکن اوکراینی سرخپوشان نیز در غیاب هفت ملی پوش این تیم در ترکیب اصلی قرار گرفته اند. پریمیوف در خط دفاعی در کنار ربیع خواه، زوج دفاع میانی را تشکیل داده و علیپور و پریمیوف در خط حمله سرخپوشان به میدان رفته اند.

 

1156179

 

* ایرانیان حاضر در امارات استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده اند و حدود 600 ایرانی با حضور در استادیوم از نزدیک تلاش دو تیم را شاهد هستند.


* این دیدار در نیمه اول با نتیجه شش بر یک خاتمه یافت. گل‌های پرسپولیس را پریمیوف، احمدزاده و علی علیپور هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

 

* بازیکنانی که در نیمه اول برای پرسپولیس به میدان رفته بودند، در آغاز نیمه دوم  پشت دروازه با مارکو به ریکاوری پرداخته و راهی رختکن شدند.


* بوژیدار رادوشوویچ در آغاز نیمه دوم جای خود را به ابوالفضل درویش وند داد تا این دروازه بان در نیمه دوم برای پرسپولیس به میدان برود.


* عارف محمدعلیپور نیز در نیمه دوم جانشین صادق محرومی شد و ولادیمیر هم جای خود را به رضا کرملاچعب داد.

 

*در اواخر بازی هواداران استقلال که در ورزشگاه حضور داشتند به تشویق تیم قشقایی می پرداختند و از طرفی دیگر هواداران پرسپولیس به سر دادن شعار شش تایی مشغول شدند.

 

* ابوالفضل جلالی، مدیربرنامه‌های سابق علی کریمی و محمدرضا زادمهر، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تماشاگران ویژه این دیدار بودند.


* از نکات جالب توجه این دیدار بازی کردن بهروز زاهدی، مربی تیم شاهین دبی در این بازی بود؛ چراکه وی از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و در اواسط نیمه دوم خودش به زمین آمد. زاهدی از بازیکنان پیشکسوت فوتبال کشورمان است که در دبی سکونت دارد.

 

* بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل درگذشت مرحوم منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

دیدگاه‌ها