کد خبر : 1371683 | 20 آبان 1395 ساعت 17:06 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

بارسلونا و انتخاب بهترین جانشین برای ویدال

باشگاه بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، الکس ویدال را به باشگاهی دیگر واگذار کرده و یک مدافع راست دیگر به خدمت بگیرد.

بارسلونا و انتخاب بهترین جانشین برای ویدال

به گزارش "ورزش سه"، الکس ویدال به اصرار لوئیس انریکه، تابستان 2015 با رقم 18 میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست و به دلیل محرومیت بارسلونا، تا ژانویه 2016 برای اولین بازی خود انتظار کشید.

هر چه زمان گذشت، بیشتر مشخص شد که ویدال مهره ای متناسب برای بارسلونا نبوده؛ به طوریکه در هفته های پایانی فصل گذشته حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت. اوضاع برای او در فصل جاری نیز همین گونه است.

 

به نظر می رسد که فروش ویدال غیرممکن باشد؛ اما انتقال قرضی او بسیار بالا پیش بینی می شود.

در حالیکه گفته می شد انریکه، فعلا برنامه ای برای جذب جانشین ویدال در نقل و انتقالات زمستانی ندارد؛ اما گاتزتا دلو اسپورت امروز ادعا کرد که تماس هایی با استفان لیش اشتاینر، مدافع راست سوئیسی یوونتوس از سوی مسئولان بارسا برقرار شده و مذاکراتی ابتدایی نیز صورت گرفته است.

 

 

1156164

 

 

لیش اشتاینر 32 ساله با آمدن دنی آلوس، به ندرت در ترکیب یووه قرار می گیرد و قراردادش نیز در پایان همین فصل به اتمام می رسد.

او از ماه ژانویه آزاد است تا با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. یوونتوسی ها البته قصد دارند با این بازیکن تمدید قرارداد کنند ولی بعید است لیش اشتاینر قرارداد جدیدی با یووه امضا کند.

عدم حضور او در فهرست اروپایی یووه نیز یکی دیگر از دلایل انتخابش به عنوان جانشین ویدال و رقیب سرجی روبرتو در بارسلونا است. لیش اشتاینر قادر خواهد بود بدون مشکل برای بارسلونا در لیگ قهرمانان به میدان برود.

علاوه بر بارسلونا، میلان و چلسی نیز خواهان جذب این بازیکن هستند. او تابستان قصد داشت راهی اینتر شود ولی با مخالفت مسئولان یوونتوس این انتقال منتفی شد.

 

دیدگاه‌ها