کد خبر : 1371820 | 21 آبان 1395 ساعت 14:00 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر دشوار آلبی سلسته برای رسیدن به جام جهانی

گزارش: جام جهانی روسیه بدون آرژانتین؟

یک شکست برابر برزیل کافی بود تا نگرانی آرژانتینی ها نسبت به احتمال عدم صعود به جام جهانی بیشتر از همیشه شود.

گزارش: جام جهانی روسیه بدون آرژانتین؟

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی بدون آرژانتین؟ حتی تصورش هم مشکل است؛ اما ادامه روندی که آلبی سلسته هم اکنون طی می کند، در نهایت منتهی به جام جهانی روسیه نخواهد شد.

 

آرژانتین بامداد امروز در زمین برزیل با سه گل شکست خورد تا در رده ششم جدول انتخابی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی باقی بماند.

آرژانتین با 4 برد، 4 تساوی و 3 باخت و کسب 16 امتیاز، یک امتیاز با شیلی و اکوادور و دو امتیاز با کلمبیا فاصله دارد. برزیل و اروگوئه با کسب 24 و 23 امتیاز، تقریبا کار صعودشان به فاصله 7 بازی تا انتهای رقابت ها را قطعی کرده اند.

 

 

1156305

 

 

مسی و یارانش در 7 بازی بعدی با دو حریف مستقیم یعنی شیلی و کلمبیا بازی دارند و هر نتیجه ای غیر از پیروزی، برایشان گران تمام خواهد شد. کلمبیا، شیلی، بولیوی، اروگوئه، ونزوئلا، پرو و اکوادرو، به ترتیب حریفان بعدی آرژانتین هستند.

 

آنها در 4 بازی میزبان و در 3 بازی نیز میهمان هستند. بازی بعدی که چهارشنبه در سن خوان برابر کلمبیا است، اهمیت فوق العاده ای برای آرژانتین دارد و یک شکست دیگر اوضاع را برای این تیم بدتر خواهد کرد. آرژانتین در 7 بازی بعدی، میزبان کلمبیا، شیلی، ونزوئلا و پرو خواهد بود و باید به زمین بولیوی، اکوادور و اروگوئه برود.

رقابت های انتخابی جام جهانی پس از چهارشنبه آتی، تا فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها