کد خبر : 1372138 | 22 آبان 1395 ساعت 18:42 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گوی میثاق بهادران با ورزش سه

از غم فوت پدر تا درخشش در بازی قرقیزستان

میثاق بهادران بازیکن ایرانی – فیلیپینی می گوید که پدرش همیشه در کنار او بوده است و در بهشت هم به او کمک کرده تا گلزنی کند.

از غم فوت پدر تا درخشش در بازی قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌ سه"،  میثاق بهادران یکی بازیکنان ایرانی – فیلیپینی است که در 18 سالگی به این کشور سفر کرد و سال ها است که در این کشور و در تیم GLOBAL FC فوتبال بازی می کند. البته او غیر از فوتبال بازی کردن به کارهای دیگر هم می پردازد و تا سه هفته دیگر مطب دندانپزشکی خود را افتتاح خواهد کرد. بهادران در دیدار آخر همراه با تیم ملی فیلیپین به زمین رفت و علیرغم مصدومیت و از دست دادن پدر خود موفق شد تک گل پیروزی بخش این تیم را در برابر قرقیزستان به ثمر برساند.

 


صحبت های "ورزش سه" با میثاق بهادران درباره از دست دادن پدرش تا افتخار به تیم ملی ایران در فیلیپین را دنبال کنید.

 

•  چندی پیش پدرت را از دست دادی و وقتی در مقابل قرقیزستان گل زدی، گلت را به او تقدیم کردی، در مورد این موضوع صحبت می کنی؟
همیشه وقتی سر بازی ها می رفتم پدرم حضور داشت و همیشه من را از زیر قرآن رد می کرد و می گفت خدا پشت و پناهت و همیشه می گفت دعا می کنم که گل بزنی؛ ولی روز بازی با بحرین پدرم خانه نبود و در بیمارستان بستری بود؛ کسی نبود تا از زیر قرآن ردم کند و در همان بازی پاهایم از دو ناحیه کش آمد. وقتی بعد از بازی و اردو به خانه رسیدم، یک روز بعد پدرم فوت کرد. در بازی بعدی که با قرقیزستان داشتیم اولین باری بود که بدون پدرم بازی می کردم و با این وجود گل زدم؛ بعد از گل از پدرم تشکر کردم که از بهشت هنوز هم هوای من را دارد و با اینکه مصدوم بودم، کمک کرد تا گل بزنم.

 


•  شرایط باشگاهی شما چگونه است و آیا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنید؟
امسال هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شدیم و منتظریم که ببینیم آیا با توجه به یک سهمیه خالی که وجود دارد، به تیم ما سهمیه می دهند یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد حتما در AFC CUP شرکت می کنیم تا برای کسب سهمیه مبارزه کنیم.

 


•  شرایط خودت در لیگ فیلیپین چگونه است و در مورد کسب بهترین عنوان در این لیگ برایمان صحبت کن.
امسال در جام حذفی فیلیپین (UFP LEAUGUE) بهترین بازیکن شدم و در تیم ملی هم بهترین مهاجم شدم. البته قرار بود در لیگ هم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب بشوم ولی مصدومیتی که در سه بازی آخر داشتم، مانع از کسب این عنوان در لیگ شد.

 

 

•  چگونه به بازوبند کاپیتانی در تیم GLOBAL FC رسیدی؟
چون من بیشترین بازی های باشگاهی و ملی را در تیم دارم و در تیم باشگاهیم GLOBAL FC ، پنج سال است که مداوم بازی می کنم و همینطور در این پنج سال جز 11 نفر اول بوده ام.

 


•  آخرین وضعیت بدنی ات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به چه صورت است؟
الان خوبم ولی هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیدم. از فردا با تیم ملی به اردو می رویم تا برای تورنمنت SUZUKI CUP آماده شویم. با تیم های سنگاپور، تایلند و اندونزی هم گروه هستیم و در دیدار اول با سنگاپور بازی داریم.

 


•  چرا همراه با تیم فیلیپین موفق به صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی نشدید؟
چون در مسابقات مقدماتی جام جهانی گروه خیلی سختی داشتیم؛ ما با ازبکستان، کره شمالی، بحرین و یمن هم گروه بودیم و خیلی خوب هم امتیاز آوردیم. فوتبال تازه 5 سال است که در فیلیپین راه افتاده و برای رشد بیشتر نیاز به زمان دارد.

 

 

بازی های تیم ملی ایران را در مقدماتی جام جهانی چطور دیده اید؟
تیم ملی ایران در بازی های اخیر خیلی قوی و خوب بوده و بهتر شده است. خیلی به تیم ملی ایران افتخار می کنم و همیشه در اینجا پز تیم ملی را می دهم(با خنده). تیم ملی خیلی خوب پیش می رود و امیدوارم همین روند را ادامه دهند.

 


•  آیا دوست داری که در لیگ ایران بازی کنی؟
بله دوست دارم بازی کنم و اگر پیشنهاد خوبی باشد حتما بررسی می کنم. چند بار پیشنهاد شده ولی جدی نبوده است؛ اگر قرارداد خوبی پیشنهاد شوم حتما استقبال می کنم.

 


مدتی به کارهای مدلینگ و بیزنس تاکسی در کنار تحصیل رشته دندانپزشکی مشغول بودی، الان بیشتر در کدام زمینه فعال هستی؟
بعد از اینکه پدرم فوت کرد دیگر بیزنس نمی کنم و به کار مدلینگ هم کمتر می پردازم. مطب دندانپزشکی ام به امید خدا تا سه هفته دیگر آغاز به کار می کند.

 


•  کمی در مورد باشگاه داری در کشور فیلیپین برایمان صحبت کن.
هنوز در فیلیپین باشگاه داری حرفه ای نشده است و بیشتر با سرمایه های خصوصی و برای تفریح این کار را انجام می دهند و هیچ درآمدی ندارد.

 

•  بسیاری از ایرانی و به خصوص افرادی که در صفحات مجازی شما را دنبال می کنند، فکر می کنند که فارسی بلد نیستی. البته ما که با شما فارسی صحبت کردیم و می دانیم که خیلی خوب زبان فارسی را صحبت می کنی؛ دیگر چه زبان هایی را یاد گرفته اید؟
بله فارسی را بلد هستم و انگلیسی و مقداری هم زبان فیلیپینی. به دو زبان انگلیسی و ایرانی مسلط هستم و تا حدودی هم زبان فیلیپین " تاگالوگ" را بلدم. البته چون در اینجا همه انگلیسی صحبت می کنند مشکلی ندارم و راحت هستم.

 


•  در پایان اگر صحبتی با مخاطبان ایرانی خود دارید، مطرح کنید.
می خواستم از هموطنان خودم تشکر کنم که از من به عنوان یک ایرانی – فیلیپینی در کشوری دیگر حمایت می کنند و همین باعث می شود که با تمام وجودمان تلاش کنم تا برای کشور دیگرمان که ایران است افتخار بیاوریم.

دیدگاه‌ها