کد خبر : 1372273 | 23 آبان 1395 ساعت 13:24 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

مطالبات دردسرساز فلاویو لوپز، آگوستو سزار و یان رمزی

3 بازیکنی که خواهان کسر امتیاز از تراکتور هستند

3 بازیکن سابق تراکتورسازی در اندیشه کسر امتیاز از این تیم هستند.

3 بازیکنی که خواهان کسر امتیاز از تراکتور هستند

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از بدهی 17 میلیاردی این باشگاه سخن گفت. او همچنین اشاره ای به بازیکنان خارجی داشت که در سال های گذشته برای تراکتورسازی به میدان رفتند و مطالباتشان را دریافت نکردند. آجورلو در این باره گفت: « «تاکنون 17 میلیارد بدهی داریم که این بدهی‌ها ممکن است باعث کسر امتیاز از تیم تراکتورسازی شود.»


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نامی از بازیکنان خارجی که از تیمش به فیفا شکایت کرده اند، نبرد. پیگیری ها حکایت از آن دارد که منظور آجورلو 3 بازیکنی است که برای تراکتورسازی بازی می کردند. فلاویو لوپز، آگوستو سزار و یان رمزی،3 بازیکنی که سال قبل بدون دریافت مطالباتشان ایران را ترک کردند و به همین خاطر شکایت خود را تحویل فیفا دادند.


موضوع فلاویو لوپز پیچیده تر از دو بازیکن دیگر است. لوپز که در دوره مدیریت محمدحسین جعفری در تراکتورسازی بازی می کرد و پس از آن به خاطر دریافت نکردن حق و حقوقش ناگهان از ایران رفت ، چند سالی است به فیفا شکایت کرده است. این بازیکن پرتغالی بعد از ترک ایران در مصاحبه ای حرف های تندی علیه کشور ایران و مردم تبریز بر زبان آورد و همین امر باعث ناراحتی تراکتوری ها شد. سال گذشته در زمان مدیریت عباسی فیفا حل مشکل لوپز با تراکتور را منوط به توافق دوطرف کرد اما ظاهرا باز هم کل مبلغ به این بازیکن پرداخت نشده است. حالا فدراسیون جهانی برای تراکتورسازی ضرب الاجل تعیین کرده تا پول لوپز که نزدیک به 150 هزار دلار است را پرداخت کند.


از سوی دیگر آگوستو سزار و یان رمزی دو بازیکنی که سال قبل در تراکتورسازی توپ می زدند نیز به فیفا شکایت کردند. آنها پیگیر حق و حقوق خود هستند و باید دید در نهایت این ماجرا به کجا ختم می شود. آیا مدیرعامل تراکتورسازی با وجود مشکلات جاری باشگاه قادر به پرداخت بدهی های گذشته نیز خواهد بود؟

دیدگاه‌ها