کد خبر : 1372483 | 24 آبان 1395 ساعت 10:47 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: رفتار طرفداران نساجی باید الگو شود

تیم پارس جنوبی جم در سه هفته اخیر یکی از موفق ترین تیم های دسته اول بوده و از بازی با تیم های ایرانجوان، فجر سپاسی و نساجی 7 امتیاز کسب کرده است.

تارتار: رفتار طرفداران نساجی باید الگو شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم، در مورد بازی با نساجی می گوید: «ابتدا جا دارد از کانون هواداران نساجی تشکر کنم. آنها شب قبل از بازی به هتل محل اقامت ما آمدند و با اهدای شاخه گل و شیرینی سفر ما را به قائمشهر خوش آمد گفتند.  امیدوارم این رفتار در همه شهرها الگو شود و ما حتی در شهر جم هم این کار را انجام دهیم. هر چند طرفداران ما بسیار خونگرم و محترم هستند و در جریان بازی فقط تیم پارس را تشویق می کنند و به تیم حریف کاری ندارند.»


رقابت در تضاد با رفاقت نیست. ما فوتبالی ها در بیرون از زمین با هم رفیق هستیم و همیشه چشممان توی چشم هم است اما وقتی به زمین می رویم باید با هم رقابت کنیم. این رقابت نباید سبب شود که به یکدیگر آزار برسانیم. به هر صورت من به نوبه خود از مردم خوب قائمشهر و همچنین طرفداران نساجی به خاطر میهمان نوازی تشکر می کنم.»


مهدی تارتار در مورد روند بازی گفت: «ما پیش از دریافت گل، بازی پایاپایی را انجام دادیم و بعد از دریافت گل هم تلاش کردیم که گل مساوی را به ثمر برسانیم. بعد از گل مساوی در اداره بازی موفق بودیم. البته در دقایقی از بازی، نساجی فشار زیادی روی دروازه ما وارد کرد و اذیت شدیم. من این تیم را تیم بسیار خوبی دیدم. تیمی که اگر حمایت شود با محمود فکری می تواند حضور شایسته تری در جمع مدعیان داشته باشد.»


سرمربی پارس جنوبی جم در مورد داوری بازی گفت: «من از آن دسته از مربیانی نیستم که وقتی نتیجه به سود تیمم باشد از داوری تعریف کنم. اگر روزی ببازم اما داوری خوب باشد داور را تحسین می کنم. انصافا در این بازی رضا کرمانشاهی با وجود حضور پرشور تماشاگران در استادیوم تحت تاثیر جو قرار نگرفت و به خوبی بازی را قضاوت کرد و به ایشان خسته نباشید می گویم. اگر داوری در همه بازی ها این گونه باشد تیم ها دغدغه ای از بابت اشتباهات داوری نخواهند داشت.»


مهدی تارتار در مورد برنامه های آتی تیم پارس جنوبی جم گفت: «تلاش خواهیم کرد این روند را ادامه دهیم. هدف ما در آینده تقویت تیم و کسب نتایج بهتر خواهد بود تا مردم خوب و مهربان شهر جم را بیشتر خوشحال کنیم چون شایستگی های فنی تیمم بیشتر از این است.»

دیدگاه‌ها