کد خبر : 1372600 | 24 آبان 1395 ساعت 16:30 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: برزیل از این هم بهتر خواهد شد

تیته پس از اینکه جایگزین دونگا در تیم ملی برزیل شد، توانسته این تیم را دچار تحولی شگرف کند.

تیته: برزیل از این هم بهتر خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بردهای متوالی و به خصوص پیروزی چند شب پیش برابر آرژانتین با نتیجه 3-0، در کنار ارائه بازی های تماشایی، باعث شده تا سیلی از تعریف ها و تمجیدها به سمت تیته سرازیر شوند.

برزیل پس از برتری قاطعانه برابر آرژانتین، فردا در پرو باید به مصاف این تیم برود و یک پیروزی دیگر می تواند تا حدود زیادی صعود برزیل به جام جهانی را قطعی کند.

 

 

1157010

 

 

سرمربی تیم ملی برزیل با وجود پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل آرژانتین، در گفتگو با خبرنگاران گفت که تیمش می تواند بهتر از این هم باشد:« 5 بازی با مربیگری من انجام شده است. از عملکرد تیم راضی ام. 5 بازی 5 برد، انتظارش را نداشتم. فراتر از تصورات من بود؛ اما هنوز جای پیشرفت داریم.

باید یاد بگیریم با آزار و اذیت حریفان کنار بیاییم. منظورم مانند زمان هایی از بازی با آرژانتین بود که آن ها از ما بهتر بودند. به نظرم در آینده مشکلات بیشتری در انتظار ما خواهند بود.

 

انتظار داشتم آرژانتین ما را دچار زحمت کند؛ اما به غیر از دقایق ابتدایی این اتفاق نیفتاد. شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که به خصوص پس از گل کوتینیو، همه چیز به نفع ما شد. پس از آن گل بود که آرژانتین جلو کشید و فضاهای خالی زیادی در اختیار ما قرار گرفت.

این تازه شروع کار من در تیم ملی است و معتقدم بهتر از این خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها