کد خبر : 1372900 | 25 آبان 1395 ساعت 19:16 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

راحت می توانستیم سوریه را شکست بدهیم

مکانی: دور برگشت بهتر از دور رفت بازی می کنیم

دروازه بان تیم ملی اعتقاد دارد شرایط بازی با سوریه شرایط نرمالی نبود.

مکانی: دور برگشت بهتر از دور رفت بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی در پایان بازی سوریه گفت: شرایط اصلا نرمال نبود و هرطور که حساب کنید این بازی شرایط عادی نداشت. شرایط زمین اصلا عادی نبود و اصلا زمین فوتبال نبود. البته کادرفنی این موضوع را به ما گوشزد کرده بودند.


او ادامه داد: البته این موضوع را کادرفنی به ما گوشزد کردند و ما همه شرایط را می دانستیم. فکر می کنم ما در این بازی موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم. اگر زمین بازی شرایط خوبی داشت، راحت می توانستیم سوریه را شکست بدهیم.


دروازه بان تیم ملی در مورد امتیازهای از دست رفته تیم ملی هم می گوید: امتیاز مهمی را از دست دادیم ولی اشکالی ندارد چون من فکر می کنم در دور برگشت می توانیم این امتیاز را جبران کنیم. با نتایج دور برگشت می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.


مکانی در پاسخ به این سوال که آیا از کسب 11 امتیاز در دور رفت راضی است یا نه هم گفت: این امتیازها راضی کننده است ولی ما راضی تر می شدیم که در 2 بازی که مساوی کردیم هم پیروز می شدیم. ما به نتایج بازی های دیگر توجهی نمی کنیم و فقط سعی می کنیم کار خودمان را به بهترین شکل انجام بدهیم. شما هیچ تیمی را نمی توانید پیدا کنید که در این زمین 90 دقیقه بتواند حمله کند.

دیدگاه‌ها