کد خبر : 1372966 | 26 آبان 1395 ساعت 00:25 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف انگلیس مقابل اسپانیا در ومبلی

تیم ملی انگلیس در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی مقابل اسپانیا به تساوی 2-2 رضایت داد.

توقف انگلیس مقابل اسپانیا در ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، سه شیرها در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما با دریافت دو گل در دقایق پایانی بازی، به تساوی رضایت دادند.

 

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر توپ و میدان تسلط داشت اما این انگلیس بود که در دقیقه 8 به گل اول رسید. داور برخورد په په رینا و جیمی واردی را پنالتی تشخیص داد و آدام لالانا از روی نقطه پنالتی، سه شیرها را پیش انداخت.

 

1157382

 

اسپانیایی ها می توانستند خیلی زود کار را به تساوی بکشند اما ویتولو نتوانست از موقعیتی که ماتا برایش به وجود آورده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

 

در ادامه، بازی متعادل شد و کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد. به این ترتیب، نیمه اول با برتری 1-0 انگلیس به پایان رسید.

 

نیمه دوم را انگلیس بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از این نیمه سپری شده بود که جیمی واردی اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی ارسال دیدنی هندرسون بود که واردی زودتر از کارواخال توانست به توپ ضربه بزند و دروازه رینا را باز کند.

 

1157380

 

بعد از چند دقیقه که اسپانیایی ها از شوک گل خورده خارج شدند، بازی را در اختیار گرفتند و حملات خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 89، یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

روی یک ضدحمله سریع بود که یاگو آسپاس، روی پاس موراتا صاحب موقعیت شد و با ضربه تماشایی، دروازه انگلیس را باز کرد.

 

 

1157391

 

اما این پایان کار نبود و اسپانیایی ها با ادامه حملات شان، توانستند در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل تساوی برسند. ارسال کارواخال به درون محوطه جریمه انگلیس، در موقعیتی مناسب به ایسکو رسید و او هم بعد از یک کنترل دیدنی، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد و به این ترتیب، بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها