کد خبر : 1372967 | 26 آبان 1395 ساعت 00:13 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ایتالیا و آلمان در میلان

دیدار دوستانه تیم های ایتالیا و آلمان که در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار شد، با تساوی 0-0 به پایان رسید.

تساوی ایتالیا و آلمان در میلان

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که مربیان هر دو تیم بیشتر از نفرات ذخیره شان استفاده کردند، هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت به تساوی رضایت دادند.

 

دو تیم بازی را با ضرباهنگ بالا آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. از جمله در دقیقه 9 که روی همکاری ایموبیله و بلوتی، ایتالیا می توانست به گل اول بازی برسد اما بلوتی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

چهار دقیقه بعد، روی پاس عالی گوندوگان، گورتسکا می توانست دروازه بوفون را باز کند اما خروج به موقع دروازه بان باتجربه آتزوری، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

 

 

1157393

 

 

در دقیقه 19، این بار گورتسکا از روی یک شوت از راه دور شانسش را برای گلزنی امتحان کرد اما باز هم بوفون با واکنشی تماشایی، مانع از گلزنی او شد. در ادامه بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد اما در دقایق پایانی، دو تیم بار دیگر حملات شان را از سر گرفتند اما در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم با چند تعویض آغاز کردند و این تغییرات، کفه ترازو را به سمت ایتالیا سنگین تر کرد و بازیکنان این تیم تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند. در دقیقه 56، سرنگون شدن بلوتی در محوطه جریمه آلمان، می توانست یک ضربه پنالتی برای ایتالیا به همراه داشته باشد اما داور دستور به ادامه کار داد.

 

 

1157394

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این ایتالیایی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ از جمله در دقیقه 82 که بلوتی می توانست قفل دروازه حریف را باز کند اما شوت تماشایی او، به تیر عمودی دروازه آلمان برخورد کرد.

 

در دقایق پایانی هم تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها