کد خبر : 1372989 | 26 آبان 1395 ساعت 07:42 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

تثبیت صدرنشینی برزیل با برتری مقابل پرو

برزیل موفق شد با کسب 1 پیروزی دیگر در خانه پرو، صدرنشینی خود را در آمریکای جنوبی تثبیت کند.

تثبیت صدرنشینی برزیل با برتری مقابل پرو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی شیرین برزیل در برابر آرژانتین، حالا شاگردان تیته در خانه پرو مهمان این تیم بودند. بازی با برتری پرو آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد که ضربه کاریو به تیر دروازه برزیل برخورد کرد.

 

لحظاتی بعد، برزیل نیز موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم میزبان خلق کرد و ضربه پائولینیو روی پاس نیمار توسط سنگربان پرو دفع شد تا دو تیم در همان دقایق ابتدایی حملات خطرناکی روی دروازه هم ایجاد کنند.

 

دقایقی بعد، برزیل می توانست روی ارسال عرضی آگوستو به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. در اواخر نیمه اول نیز ضربه سر خطرناک فرناندینیو راهی به دروازه نیافت تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد.

 

 

1157411

 

 

برزیل نیمه اول را نیز همانند 45 دقیقه اول بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه را در همان ابتدا به دست آورد که نتیحه ای نداشت.

 

اما بالاخره در دقیقه 57، قفل دروازه پرو شکست و برزیل توانست به گل برسد. حرکت زیبای کوتینیو و پاس او با ضربه زمینی و دقیق گابریل ژسوس همراه بود و برزیل با 1 گل از حریف سختکوش خود پیش افتاد.

 

 

1157409

 

 

بعد از گل، پرو فشار زیادی روی دروازه برزیل ایجاد کرد و در چند نوبت تا آستانه باز کردن دروازه این تیم نیز پیش رفت. در دقیقه 71، گوئررو در مقابل دروازه خالی قرار گرفت اما در زدن ضربه نهایی ناکام ماند و ثانیه هایی بعد، آلیسون موفق شد با واکنشی دیدنی، ضربه سر مهاجم پرو را مهار کند.

 

از آن سو، برزیل نیز حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد و ضربه دیدنی نیمار از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

 

بالاخره برزیل موفق شد در دقیق 78 برتری را به 2 گل برساند. این بار گابریل ژسوس در نقش پاسور ظاهر شد و رناتو آگوستو با ضربه ای دقیق زننده گل دوم بود.

 

در ادامه پرو باز هم سعی کرد روی دروازه برزیل خطرساز شود اما تلاش این تیم بی نتیجه ماند تا در نهایت برزیل با کسب این پیروزی، صدرنشینی خود را حفظ کرده و پرو نیز در رتبه هشتم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها