کد خبر : 1373086 | 26 آبان 1395 ساعت 14:05 | 36.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

گواردیولا و خرید 10 بازیکن جدید

به نظر می رسد ابعاد انقلاب گواردیولا در منچسترسیتی ادامه خواهد داشت و او به 10 بازیکن جدید احتیاج دارد.

گواردیولا و خرید 10 بازیکن جدید

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها قرار است در تابستان آینده تحولی بزرگ در ترکیب این تیم ایجاد کند و 10 بازیکن جدید را به خدمت بگیرد. در این راستا، او با سران تیمش به توافق رسیده است تا در آینده بازیکنانی که با برنامه های وی همخوانی دارند جذب شوند.

 

لیست جدید گواردیولا به سه قسمت تقسیم شده است و هدف او تقویت مدافعان کناری، مهاجم و مدافعان وسط است. در برنامه جدید گواردیولا، بازیکنان زیادی که در این تیم بالای 30 سال دارند، به سمت درب خروجی باشگاه هدایت خواهند شد. در ترکیب فعلی آنها، 12 بازیکن دارای چنین شرایطی هستند.

 

 

1151262

 

 

اولویت پپ، تقویت مدافعان کناری سیتیزن هاست که هر 4 بازیکن شامل باکاری سانیا، کولاروف، زابالتا و کلیچی بالای 30 سال دارند و همگی در آستانه اتمام قرارداد هستند و احتمالا جایی در ترکیب فصل بعد نخواهند داشت. این روال در فصل جاری نیز تا حدودی اجرا شد و جو هارت، نصری و یحیی توره جایی در لیست سرمربی سابق بایرن نداشتند.

 

همچنین آنها علاوه بر استفاده از گابریل ژسوس که از زمستان در خدمت این تیم خواهد بود، قصد دارند برای تقویت خط حمله خود با پیر اوبامیانگ از دورتموند نیز وارد مذاکره شوند. البته این بدان معنا نیست که گواردیولا به آگوئرو اعتقادی ندارد و او همچنان از بازیکنان مورد علاقه پپ باقی خواهد ماند.

 

 

1149070

 

 

در تابستان امسال نیز گواردیولا از تمایل به جذب 2 مدافع میانی صحبت کرده بود اما با تصمیم آیمریک لاپورته مبنی بر ماندن در بیلبائو، آنها تنها موفق به خرید استونز شدند. با اضافه شدن براوو، گواردیولا نشان داد که مصمم است که بازیکنان فاز دفاعی سیتزن ها را به کلی تغییر دهد.

دیدگاه‌ها