کد خبر : 1373317 | 27 آبان 1395 ساعت 16:26 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود

فلاح: می‌خواهیم ملوان جدیدی باشیم

سرمربی شهرداری فومن در حالی که تیمش با 4 گل بازنده شد، شرایط داوری را در آن دخیل دانست و به گله گزاری در این خصوص پرداخت.

فلاح: می‌خواهیم ملوان جدیدی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری فومن که به عنوان تنها نماینده شمال کشور در جمع شانزده تیم برتر جام حذفی حضور یافته بود و تلاش آن تا به اینجای رقابت ها قابل ستایش بود، برابر نفت تهران با 4 گل شکست خورد. علی فلاح، سرمربی این تیم در خصوص این بازی گفت: «ما آمده بودیم از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کنیم. تا دقیقه 70 بازیکنان به خوبی بازی کردند و توانستند عملکرد مناسبی داشته باشند.»


وی با انتقاد از داوری این بازی گفت: «داور در خطای پنالتی مسلما اشتباه کرد و نهایتا در رسیدن به فرصت ها ناکام ماندیم و نتوانستیم از موقعیت ها سود ببریم. داور اما در چند صحنه اشتباهاتی داشت که باعث شد تا بازیکنانمان روحیه خود را از دست بدهند.»


فلاح ادامه داد: «ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم. 4 گل خوردیم اما مسلما این نتیجه می توانست به شکل دیگری رقم بخورد. حریف از بازیکنان بزرگی مثل مبعلی، قاضی و ... سود می برد که از این تجربه به بهترین نحو استفاده کرد.»


وی با تمجید از تماشاگران و طرفداران خود گفت: «ما از شهر فوتبال خیزی آمده ایم و اگر مسئولان حمایت کنند می توانیم به موفقیت های بزرگی دست یابیم. الگوی ما باشگاه ملوان است و می خواهیم قطب جدیدی در گیلان باشیم.»

دیدگاه‌ها