کد خبر : 1373342 | 27 آبان 1395 ساعت 18:20 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

طالب لو نگرفت تا غدیر دوباره شگفتی‌ساز شود

حذف فولاد به دستان فرهمندیان

فولاد خوزستان در ضربات پنالتی مغلوب تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران شد و از جام حذفی کنار رفت.

حذف فولاد به دستان فرهمندیان

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت و گاز گچساران از ساعت 15:35 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند.


وحیدطالب‌لو، ایوب والی، محمد اهل‌شاخه، یوسف وکیا، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده، محمود مطلق‌زاده، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و بهرام رشید فرخی نفرات فولاد را در ابتدای بازی تشکیل می‌دادند و برای نفت و گاز گچساران هم آرمان فرهمندیان، سیدساسان شیرمردی، عماد قاسمی، علی جهانگیری، علی کرمی، عبدالکریم شاوردی، کوشا بهائی، عبدالهادی خنیفر، نبی‌الله اسدی، محمدرضا مظاهری و سید فرید طالقانی وارد زمین شده بودند.


تلاش دو تیم در طول 120 دقیقه بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی باشد.


در ضربات پنالتی آرمان فرهمندیان دروازه‌بان نفت و گاز گچساران در مقابل وحید طالب‌لو دروازه‌بان باتجربه فولاد که ضربات پنالتی را در گذشته خوب می‌گرفت، موفق‌تر عمل کرد و توانست پنالتی‌های ایوب والی، سروش سعیدی و ساسان انصاری را مهار کند و موجب حذف فولاد در جمع 16 تیم نهایی جام حذفی شود.


نبی‌الله اسدی، همایون گراوند و حسین حجازیان از نفت و گاز پنالتی‌هایشان را تبدیل به گل کردند و طالب لو تنها پنالتیِ علی کریمی را گرفت؛ در تیم فولاد هم رشیدفرخی و بوحمدان گلزنان ضربات پنالتی بودند.


نفت و گاز گچساران با پیروزی 3 بر 2 در ضربات پنالتی موفق شد به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی صعود کند تا منتظر برنده دیدار تراکتورسازی و برق نوین شیراز باشد.

 

لازم به ذکر است، نفت و گاز گچساران در مرحله سوم جام حذفی موفق شده بود استقلال خوزستان را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه غدیر شکست دهد.

 

علاوه بر داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز تعداد زیادی از بازیکنان این تیم همچون سیدساسان شیرمردی، عبدالهادی خنیفر، کوشا بهایی‌پور، علی جهانگیری، کریم شاهوردی، یحیی رحمانی و فرید طالقانی  اصالتی خوزستانی دارند که تاکنون توانستند دو تیم استان‌شان را از جام حذفی کنار بزنند.

 

 

دیدگاه‌ها