کد خبر : 1373565 | 28 آبان 1395 ساعت 19:03 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم آرمیده را روی سکوهای جهانی ببینیم

سلطانی‌فر:حمایت‌‌گسترده‌ای‌ازکشتی‌خواهیم‌داشت

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه حمایت‌های ویژه‌ای از ورزش اول ایران خواهد داشت گفت: کشتی ایران یکی از قدرت‌های دنیاست و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سلطانی‌فر:حمایت‌‌گسترده‌ای‌ازکشتی‌خواهیم‌داشت

به گزارش "ورزش‌ سه" از ایسنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر پس از اهدای تنیس استقامت به ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر تیم ملی نوجوانان که در بستر بیماری قرار دارد اظهار کرد: از دو جهت به سالن مسابقه‌های کشتی روز جهانی کودک آمدم. اول ا ینکه با اهدای تندیس به خانواده ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر نوجوان تیم ملی که با یک بیماری سخت و صعب‌العلاج مبارزه می‌کند، از استقامت این کشتی‌گیر قدردانی کنم. ان‌شاءالله آرمیده بتواند بر حریف سرسخت خود با قدرت هرچه تمام غلبه کند و هرچه زودتر به تشک کشتی بازگردد.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم روزی برسد که شاهد حضور این کشتی‌گیر نوجوان بر روی سکوهای جهانی و المپیک باشیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دومین دلیل حضورش در سالن مسابقه‌های کشتی اهمیت ورزش اول ایران است، گفت: ما یکی از قدرت‌های بزرگ کشتی دنیا هستیم که توانسته‌ایم در چند دهه گذشته همواره بر روی سکوهای جهانی و المپیک باشیم و بارها پرچم مقدس ایران توسط کشتی‌گیران به اهتزاز درآمده و سرود جمهوری اسلامی در جهان طنین‌انداز شده است.

 

سلطانی‌فر با بیان اینکه برگزاری مسابقه‌های بین‌المللی روز جهانی کودک که مختص رده نونهالان است، کار بسیار خوبی است افزود: ان‌شاءالله با این کارهای بسیار خوب و پایه‌ای، بتوانیم شاهد پشتوانه‌سازی بزرگ در کشتی ایران باشیم و این نونهالان کشتی‌گیر برای سال‌ها کشتی ایران را حمایت کنند.

 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حمایت‌های گسترده‌ای از کشتی انجام خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌ایم و حمایت‌های گسترده‌ای از ورزش ملی ایران خواهیم داشت تا شاهد افتخارآفرینی‌های هرچه بیشتر کشتی ایران در عرصه‌های جهانی باشیم. کشتی ورزش اول کشور است و باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها