کد خبر : 1373570 | 28 آبان 1395 ساعت 19:21 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: کاش رئال و اتلتیکو هر دو می باختند

لوییس انریکه، سرمربی اسپانیایی بارسلونا در مورد شرایط تیمش برای بازی مقابل مالاگا و دربی مادرید صحبت کرد.

انریکه: کاش رئال و اتلتیکو هر دو می باختند

به گزارش "ورزش سه"، فردا بارسلونا در خانه میزبان مالاگا خواهد بود و دو رقیب اصلی بارسا نیز در ویسنته کالدرون به مصاف هم خواهند رفت.

 

دیدار برابر مالاگا: "مالاگا شرایط بسیار خوبی دارد و اعتماد به نفس آنها بعد از نتایجی که گرفته اند بیشتر شده است. بعد از بازی های ملی همیشه دیدارها دشوار است و ما باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما بسیار تلاش می کنیم تا شرایط خود را حفظ کنیم و سعی کنیم آنها را ارتقا دهیم. بازی های لیگ دشوار است و نمی توان همیشه نتایج خوبی کسب کرد اما ما سعی می کنیم حدالامکان در مسابقات پیش رو پیروز باشیم".

 

 

1149509

 

 

شرایط مصدومان بارسا: "پاکو آلکاسر به جای لوییس سوارز بازی خواهد کرد و جرارد پیکه و یوردی آلبا نیز شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند. شرایط اینیستا نیز رو به بهبود است اما من قصد ندارم به او فشار بیاورم".

 

اهمیت نتیجه دربی مادرید: "اگر به اختیار من بود علاقمند بودم هر دو تیم شکست بخورند اما چنین چیزی امکان پذیر نیست. در وهله اول باید خودمان در برابر مالاگا پیروز باشیم و بعد به نتیجه دربی مادرید فکر کنیم".

 

تمدید قرارداد احتمالی لیونل مسی: "امیدوارم او در بارسلونا باقی بماند و تا آخر دوران حرفه ای خودش، به بارسلونا برای کسب جام های بیشتر کمک کند. البته بهتر است خود لیونل مسی در مورد شرایطش صحبت کند".

دیدگاه‌ها