کد خبر : 1373572 | 28 آبان 1395 ساعت 19:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

برتری سبزپوشان در ثانیه های پایانی؛

قهرمان از جام دل نمی‌کند!

قهرمان دو دوره گذشته مسابقات جام حذفی، موفق شد با گلزنی در ثانیه های پایانی جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات را کسب کند.

قهرمان از جام دل نمی‌کند!

 

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ذوب آهن موفق شد با برتری دقایق پایانی مقابل تیم ماشین سازی تبریز به مرحله بعدی این مسابقات راه پیدا کند. این دیدار که 120 دقیقه به طول انجامید در نهایت با گل دقایق پایانی رضا شکاری به مرحله بعدی و مصاف با گسترش فولاد تبریز رسید.

 


این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید ولی در وقت های اضافی گل دیرهنگام ذوب آهن دیگر ج.ابی از سوی ماشین سازی پیدا نکرد. گل های ذوب آهن را جری بنگستون ، محمدرضا عباسی و رضا شکاری در دقایق 16، 56 و 119 به ثمر رساندند و گل های تیم ماشین سازی را در این دیدار امین قاسمی نژاد در دقایق 46 و 75 وارد دروازه رشید مظاهری کرد، که روز خوبی را پشت سر نگذاشت و به خصوص روی گل دوم عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشت.

 


ذوب آهن در این دیدار دو بار از حریف خود پیش افتاد، که امین قاسمی نژاد هر دوبار بازی را به تساوی کشاند؛ اما گل دقیقه 119 رضا شکاری دیگر فرصتی برای بازگشت شاگردان رسول خطیبی باقی نداشت، تا ماشین سازی از مسابقات حذف شود و ذوب آهن هم‌چنان به ماجراجویی خود برای کسب سومین عنوان قهرمانی ادامه دهد.

 


شاگردان مجتبی حسینی در این دیدار با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی موفق شدند حریف خود را پشت سر بگذارند؛ البته نباید فراموش کرد که تیم ماشین سازی در این دیدار در غیاب 6 بازیکن اصلی خود به میدان رفت و با این وجود دو بار موفق شد به بازی برگردد، اما در نهایت از دور مسابقات کنار رفتند تا با تمرکز بیشتر در پی وضع موجود خود در لیگ برتر باشند.

 

 

 

عکس از: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها