کد خبر : 1373624 | 28 آبان 1395 ساعت 22:41 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری بارها دروازه ما را نجات داده؛

حسینی: از یک بازی سخت، سلامت عبور کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن از روحیه جنگندگی بازیکنان تیم خود و تسلیم نشدن آن ها خوشحال است.

حسینی: از یک بازی سخت، سلامت عبور کردیم

به گزارش ورزش سه ، مجتبی حسینی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و در این دیدار سخت در لحظه آخر گل پیروزی را به ثمر رساندیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما روی یک گل اتفاقی و استثنایی بازی مساوی شد. خوشبختانه توانستیم دوباره بازی را برگردانیم و جلو بیفتیم اما روی یک غفلت گل دوم را دریافت کردیم. از این بابت خوشحالم که بازیکنان روحیه جنگندگی خود را حفظ و تا لحظه آخر بازی کردند. خوشبختانه در لحظه آخر مزد تلاششان را گرفتند و توانستیم از این بازی سخت به سلامت عبور کنیم.

 

وی در خصوص وضعیت ملی‌پوشان تیمش و اینکه رشید مظاهری که 2 گل دریافت کرد، گفت: گل اول که یک گل استثنایی بود که فکر نمی‌کنم هدف گلزن به ثمر رساندن گل بود و فکر می‌کنم می‌خواست سانتر کند. مظاهری 2،3 سال است دروازه‌بانی‌های خوبی برای ما می‌کند و توانسته بارها ما را نجات دهد. مشکلی از این بابت نداریم همانطور که یک بازیکن روزهای خوبی دارد در برخی بازی‌ها نیز کم‌فروغ ظاهر می‌شود. فکر می‌کنم گلی که زدیم و داور آفساید گرفت آفساید نبود اگر چه من روی خط نبودم و اگر این اشتباه اعلام نمی‌شد ما در 90 دقیقه پیروز می‌شدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: از یکی از بازیکنان جوان به اسم مهران درخشان مهر که با تیم جوانان تمرین می‌کند در این بازی استفاده کردیم و توانست بازی خوبی نیز انجام دهد. البته باید بیشتر از این زحمت بکشد.

 

حسینی در خصوص داوری عنوان کرد: داوری بد نبود به جز گل ما که فکر می‌کنم آفساید نبود. ابتدای بازی تیم حریف خشن بازی می‌کرد اما در سایر صحنه‌ها مورد خاصی ندیدم. یک صحنه هم احساس کردم هند شد و باید پنالتی به نفع ما اعلام می‌شد که شاید من اشتباه می‌کنم.

دیدگاه‌ها