کد خبر : 1373845 | 29 آبان 1395 ساعت 19:24 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

برد شیرین من سیتی با درخشش یحیی توره

منچسترسیتی موفق شد در دیداری دشوار و با درخشش یحیی توره، ستاره مغضوب گواردیولا از سد کریستال پالاس عبور کند.

برد شیرین من سیتی با درخشش یحیی توره

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که با توجه به تساوی آرسنال و منچستریونایتد، منچسترسیتی به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت. کریستال پالاس نیز 7 دیدار از 8 دیدار آخر خود در برابر منچسترسیتی را با شکست پشت سر گذاشته بود و قصد داشت این روند منفی را تغییر دهد.

 

کریستال پالاس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدای بازی سعی داشت بر روی دروازه سیتیزن ها ایجاد خطر کند اما هر چه از دقایق بازی می گذشت، شاگردان گواردیولا بر جریان بازی مسلط شده و شرایط را به نفع خود رقم می زدند. در 30 دقیقه ابتدایی، دو تیم علیرغم تلاش فراوان، در خلق موقعیت های مسلم گلزنی روی دروازه یکدیگر ناکام بودند و در دقیقه 33، همکاری کولاروف و آگوئرو نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کند.

 

اما بالاخره منچسترسیتی موفق شد از اولین موقعیت مهم خود در نیمه اول استفاده کند و یحیی توره، هافبک مغضوب این تیم موفق شد با یک ضربه زمینی و با پاس نولیتو از درون محوطه جریمه، قفل دروازه کریستال پالاس را بگشاید.

 

 

1158136

1158137

 

 

در ادامه نیمه اول، علیرغم تلاش دو تیم اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان یک گل در 45 دقیقه ابتدایی به پایان رسید.

 

در نیمه دوم، کریستال پالاس با رویکردی هجومی وارد میدان شد و سعی بر جبران گل خورده داشت. در دقیقه 57، بنتکه می توانست دروازه براوو را باز کند اما تلاش او با عکس العمل مناسب سنگربان شیلیایی سیتیزن ها مواجه شد. در دقیقه 65، آگوئرو می توانست اختلاف را دو برابر کند اما هجوم این مهاجم آرژانتینی در نهایت منتج به خلق موقعیت خطرناکی نشد.

 

اما فشارهای کریستال پالاس در نیمه دوم بالاخره جواب داد و ویکام که در نیمه دوم به میدان آمده بود، دروازه براوو را گشود تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود.

 

 

1158135

 

 

بعد از گل، منچسترسیتی فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد تا گل دوم را به ثمر برساند اما نمی توانست موقعیت خطرناکی روی دروازه پالاس ایجاد کند.

 

اما حملات شاگردان گواردیولا بالاخره در دقیقه 83 جواب داد و یحیی توره باز هم موفق شد برای این تیم گلزنی کند. با ارسال کوین دی بروین، یحیی توره از درون محوطه جریمه دروازه حریف را گشود تا سیتیزن ها باز هم روی هنرنمایی این ستاره ساحل عاجی از حریف خود پیش بیفتند.

 

در ادامه و علیرغم تلاش کریستال پالاس برای به تساوی کشاندن بازی، اتفاق خاصی رخ نداد تا منچسترسیتی 3 امتیاز دشوار این مسابقه را از آن خود کند. 

دیدگاه‌ها