کد خبر : 1373871 | 29 آبان 1395 ساعت 21:50 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: با مسی و سوارز هم قبلا باخته ایم

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا حاضر نشد تساوی خانگی تیمش برابر مالاگا را به غیبت مسی و سوارز ارتباط دهد.

انریکه: با مسی و سوارز هم قبلا باخته ایم

به گزارش "ورزش سه"، سوارز برای این بازی محروم بود ولی مسی یک ساعت قبل از بازی، به علت مشکلات گوارشی از فهرست بارسا خط خورد.

آبی اناری ها با وجود موقعیت های بسیار، نتوانستند مقابل مالاگا به نتیجه ای بهتر از تساوی دست یابند.

 

 

1158163

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« از این تساوی همه ناامید و مایوسیم. انتظار این بازی سراسر دفاعی از مالاگا و این همه بدشانسی را نداشتم. تراکم شدید بازیکنان مالاگا در زمین خودشان باورنکردنی بود.

 

فکر می کنم به اندازه کافی موقعیت برای کسب پیروزی در این بازی خلق کردیم؛ با وجود اینکه همه ی مالاگا درون محوطه جریمه خودشان جمع شده بودند.

در نیمه دوم به خصوص فرصت های زیادی از دست دادیم. فرق نمی کرد مالاگا 10 نفره باشد یا 11 نفره؛ چون همگی عقب زمین و درون محوطه جریمه جمع شده بودند. از تلاش و عملکرد بازیکنانم و نیز حمایت هواداران راضی هستم. آنها تا لحظه آخر به بازیکنان بارسا ایمان داشتند. باید به جلو نگاه کرد و معتقدم در ادامه، شانس این را خواهیم داشت تا به صدر برسیم.»

 

 

1156895

 

 

غیبت مسی:« با و بدون مسی و نیز سوارز هم قبلا باخته ایم. این تیم است که قهرمان می شود نه یک یا دو بازیکن خاص. مسی به خاطر از دست دادن این بازی بسیار ناراحت بود؛ ولی مشکل او اصلا حاد نیست و در حال خوب شدن است.»

دیدگاه‌ها