کد خبر : 1373935 | 30 آبان 1395 ساعت 11:20 | 123.9K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی: پول ندهند قطعا از استقلال می‌روم

ستاره قهرمان لیگ تهدید به جدایی کرد

رحیم زهیوی مهاجم استقلال خوزستان به شدت از رفتارهای مسئولان و مشکلات مالی ناراحت است، صحبت های او در این باره را مرور می کنیم.

ستاره قهرمان لیگ تهدید به جدایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان فصل قبل در کمال شگفتی قهرمان شد و به عنوان نماینده اول ایران در آسیا انتخاب شد.اما این فصل مشکلات مالی امان سرمربی و بازیکنان این تیم را بریده است، در حالی سرمربی به دنبال مسائل و حل مشکلات مالی است که مسئول دیگری از باشگاه نتوانسته این مشکلات را حل کند.


رحیم زهیوی ستاره این فصل استقلال خوزستان در گفت و گو با ورزش سه، در مورد این مسائل مفصل صحبت کرد.


امیدوارم صحبت هایم تلنگر باشد
راستش را بخواهید من بعد از بازی با ذوب آهن تا کنون با هیچ رسانه ای صحبت نکردم اما اکنون واقعا در وضعیت بسیار بدی هستیم و فکر کردم صحبت هایم بتواند تلنگری باشد.

 

وظیفه مربی مسائل فنی است یا دنبال پول دویدن؟
واقعا من دلم به حال پورموسوی می سوزد، مگر سرمربی باید به دنبال پول برای تیم ما باشد؟ وظیفه سرمربی مسائل فنی است یا پیگیری پول برای بازیکنان؟ آقایان مسئول کجا هستند که بازیکنان و تیم را به حال خود رها کرده اند؟همیشه به ما می گوید که فقط برای مردم خوزستان بازی کنید، کدام مربی مثل او سراغ دارید که تا این اندازه به فکر بازیکنانش باشد.

 

باید پورموسوی را طلا بگیرند
من چندین و چند سال است در لیگ برتر حضور دارم اما تا کنون ندیده ام یک مربی اینگونه برای بازیکنانش دل بسوزاند، به نظر من باید پورموسوی را طلا بگیرند و قدرش را بدانند.چرا باید تا ساعت 2 شب آقای پورموسوی با استاندار محترم جلسه بگذارد، مگر این باشگاه مسئول ندارد؟ 

 

مشکلات نبود، در کورس بودیم
آقای پورموسوی از نظر فنی چیزی کم ندارد و مطمئن باشید اگر پول بود اکنون جز ٣ تیم بالای جدول بودیم و وضعیتمان کاملا متفاوت بود، هنوز هم دیر نشده اگر مشکلات حل شود وضعیتمان بسیار تغییر می کند. واقعا آقای ویسی از این مسائل خبر داشت که رفت، امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به فکر بیفتند. ما استقلال را شکست دادیم و برابر پرسپولیس، نفت و تراکتور تساوی کردیم که در کورس هستند.

 

جدا شدیم نگویند بی غیرت هستید
وقتی تیم نتیجه نگیرد همه چیز را گردن مربی و بازیکنان می اندازند و می گویند بی غیرت هستید؛ همه می دانند ما با جان و دل برای تیممان بازی می کنیم، مطمئن باشید این 5 بازی بخاطر پورموسوی و مردم خوزستان با تمام توان بازی می کنیم، اما اگر خدایی ناکرده از تیم جدا شدیم مارا بی غیرت نخوانند. وقتی قهرمان شدیم همه بازیکنان ما خواهان پیدا کردند ولی بخاطر تیم و مردم خوزستان قید پیشنهادات را زدند و امیدوارم مردم آن را درک کنند.


پول ندهند بدون شک می روم
شک نکنید اگر 50 درصد را ندهند من می روم، نمی دانم بقیه چه خواهند کرد، آیا کسی فکر می کند ما در این 6 ماه چگونه زندگی کرده ایم؟ کسی به فکر آن بازیکنی که پول رفت و آمد به زمین تمرین را هم نداشت هست؟ من با تمام غیرت و تعصبم برای این تیم بازی کردم و همه می دانند عاشق خوزستان هستم اما وقتی کوچکترین احترامی برای من و دیگر بازیکنان قائل نیستند، مطئمن باشید می روم.

دیدگاه‌ها