کد خبر : 1373972 | 30 آبان 1395 ساعت 15:30 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نقش غیبت مسی در ناکامی های اخیر بارسلونا

بارسلونا در 5 بازی این فصل خود موفق به کسب حداکثر امتیارات لازم نشده و وجه مشترک همه این بازی ها یک نام است: لئو مسی.

نقش غیبت مسی در ناکامی های اخیر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از گذشت 12 هفته از لالیگا، با کسب 26 امتیاز، پشت سر رئال 30 امتیازی قرار دارد. در دور گروهی لیگ قهرمانان نیز دو امتیاز بالاتر از سیتی کسب کرده و فعلا رده اول را در اختیار دارد.

 

آبی اناری ها در این فصل تاکنون 7 امتیاز خانگی را از دست داده اند که در نوع خود بسیار عجیب است. هنوز به ماه دسامبر نرسیده ایم و بارسا این همه امتیاز در نوکمپ از دست داده است. نکته جالب اینجاست که مسی در 5 دیداری که بارسا امتیازات کامل را کسب نکرده، تنها در یک بازی 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشته است.

 

 

1158271

 

 

اولین ناکامی فصل بارسا مقابل آلاوس در نوکمپ بود. مسی بازی را از روی نیمکت شروع کرد و از دقیقه 60 و در شرایطی که مسابقه 1-1 دنبال می شد به زمین آمد؛ اما بارسا گل دوم را هم دریافت کرد و شکست خورد.

تساوی خانگی برابر اتلتیکو، دومین ناکامی فصل بارسا بود. مسی در نیمه دوم مصدوم شد و کمی بعد از خروج او، اتلتیکو گل مساوی را به بارسا زد.

 

مسی به دلیل مصدومیت عضلانی، بازی در زمین سلتا را از دست داد و بارسلونا 4-3 مغلوب شد. فوق ستاره آرژانتینی در تساوی روز گذشته بارسا مقابل مالاگا نیز به دلیل مشکلات گوارشی غیبت داشت و آبی اناری ها در زمین خود متوقف شدند.

مسی تنها در بازی مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد که به شکست 3-1 بارسا ختم شد، 90 دقیقه در زمین حاضر بود.

 

 

1156895

 

هرچند پیکه و بوسکتس روز گذشته پس از تساوی برابر مالاگا گفتند که غیبت مسی و سوارز نمی تواند بهانه و توجیه مناسبی برای از دست رفتن این دو امتیاز باشد؛ اما با مرور ناکامی های اخیر بارسا می توان اینگونه گفت که در فصل جاری، بارسا بیش از اندازه به حضور مسی وابسته شده است و این ضعف بزرگی برای تیم لوئیس انریکه محسوب می شود.

دیدگاه‌ها