کد خبر : 1373994 | 30 آبان 1395 ساعت 17:15 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نقش برجسته کروات ها در پیروزی رئال بر اتلتیکو

در نبود کاسیمیرو و تونی کروس، این مودریچ و کوواچیچ بودند که مقابل مدافعان، وظیفه ایجاد تعادل در بازی رئال مادرید را بر عهده داشتند.

نقش برجسته کروات ها در پیروزی رئال بر اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در غیاب چند مهره شاخص خود مثل کروس، موراتا، راموس و کاسیمیرو، به یکی از سخت ترین ورزشگاه های دنیا(ویسنته کالدرون) رفته بود و در نهایت با هت تریک رونالدو، برنده از زمین خارج شد و گلی هم دریافت نکرد.

 

 

1158290

 

 

اگر خط هافبکی در دنیا وجود داشته باشد که بیش از همه، توانایی پرس کردن بازیکنان حریف را داشته باشد، آن، خط هافبک اتلتیکو مادرید است و چنین تصور می شد که رئال در غیاب کروس و کاسیمیرو در دربی به مشکل برخورد کند.

 

این اتفاق اما به لطف درخشش دو ستاره کروات رئال یعنی مودریچ و کوواچیچ نیفتاد.

مودریچ در پستی غیرمعمول و به جای کروس بازی می کرد و کوواچیچ نیز جای کاسیمیرو را پر کرده بود. این دو، به لطف حمایت های لوکاس، ایسکو و گرت بیل، به خوبی توانستند خط هافبک اتلتیکو را از کار انداخته و به بازی رئال، نظم خاصی در زمین بدهند.

 

کوواچیچ پس از لوکاس و کارواخال، بیشترین دوندگی را در زمین داشت(10.64 کیلومتر)، 90 درصد پاس های او صحیح بودند و 7 بار نیز اقدام به توپگیری کرد. مودریچ نیز 89 درصد پاس هایش صحیح بود و بیش از هر بازیکن رئال توپ گیری کرد(9 بار).

 

دیدگاه‌ها