کد خبر : 1374246 | 01 آذر 1395 ساعت 21:19 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بدترین شروع سیمئونه در اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید شرایط خوبی را تجربه نمی کند و فصل جاری، بدترین شروع از زمان پیوستن به اتلتیکو را به ثبت رسانده است.

بدترین شروع سیمئونه در اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین این هفته اتلتیکومادرید در برابر رقیب سنتی در خانه باعث بروز بحران شدیدی در تیم سیمئونه شده است و این تیم بدترین شروع خود در لالیگا را از فصل 2013-2012 تجربه می کند.

 

شاگردان سیمئونه از لحاظ شکل بازی در لالیگا نیز افت محسوسی نسبت به فصول قبل داشته اند و روحیه جنگندگی و فرار شکست مانند گذشته در این تیم دیده نمی شود.

 

اتلتیکومادرید در هفته های اخیر چند شکست را تجربه کرده که بدون شک تلخ ترین آن، باخت سنگین در ابتدای هفته جاری در برابر رئال مادرید بود.

 

 

1143217

 

 

اما شرایط در لیگ قهرمانان کاملا متفاوت است و این تیم شرایط بسیار خوبی را در اروپا تجربه می کند. اتلتیکو مادرید همه بازی های خود در مرحله گروهی را با برد پشت سر گذاشته و علیرغم همگروه بودن با بایرن، در صدر جدول قرار دارد و تنها یک گل دریافت کرده است. البته دیدار برگشت این تیم در برابر بایرن در مونیخ، می تواند سرنوشت این گروه را مشخص کند.

 

اتلتیکومادرید در دوران حضور ال چولو روی نیمکت این تیم یک بار و در سال 2014 موفق به فتح لالیگا شد اما امسال به نظر نمی رسد شانسی برای تکرار این عنوان داشته باشد. اما در رقابت های اروپایی اوضاع متفاوت است و شاید این تیم برای سومین بار در سال های اخیر حضور در فینال را تجربه کند.

دیدگاه‌ها