کد خبر : 1374565 | 03 آذر 1395 ساعت 12:12 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: صعود به عنوان تیم اول باورنکردنی است

کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل بروژ در لیگ قهرمانان، صعود به مرحله بعد این رقابت ها به عنوان تیم اول گروه را اتفاقی باورنکردنی توصیف کرد.

رانیری: صعود به عنوان تیم اول باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی که این فصل در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده، شب گذشته با برتری مقابل بروژ، صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را قطعی کرد.

 

رانیری تاکید کرد که مهم نیست تیمش در مرحله بعد با چه تیمی روبه رو می شود و تنها مهم است که در بهترین شرایط، پای به این دیدار بگذارند.

 

 

1158810

 

او به خبرنگاران گفت:" مهم نیست که در مرحله بعد با چه تیمی روبه رو می شویم؛ باور کنید. امیدوارم در شرایط خوبی در آن مرحله حضور پیدا کنیم. نام حریف مهم نیست. این یک اتفاق فوق العاده دیگر خواهد بود؛ پیروزی یا شکست. نمی دانم با چه تیمی بازی خواهیم کرد اما حریف فوق العاده ای خواهد بود.

 

این اتفاق باورنکردنی است؛ قرار گرفتن در صدر گروه. من خیلی خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم. برای رئیس باشگاه و هواداران هم خوشحال هستم. بسیار مهم بود که در گروه، اول شویم. حالا باید به لیگ برتر فکر کنیم. حالا که کارمان را در لیگ قهرمانان انجام دادیم، می خواهم بازیکنانم روی لیگ برتر تمرکز کنند."

 

دیدگاه‌ها