کد خبر : 1374566 | 03 آذر 1395 ساعت 12:18 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

در شب بازگشت رونالدو به خانه

بنزما، ناجی زیدان در لیسبون

کریم بنزما، به دنبال اثبات خود به زیدان، شب گذشته خوش درخشید و 3 امتیاز حساس دیدار مقابل اسپورتینگ را نصیب رئال کرد.

بنزما، ناجی زیدان در لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم فرانسوی رئال که در دیدار مقابل اتلتیکو به علت مصدومیت از نیمکت تیمش را همراهی کرد، در این بازی نیز از نیمکت کار را شروع کرد ولی در نیمه دوم به میدان رفت و با گلی که به ثمر رساند، بر بازگشت رونالدو به لیسبون سایه انداخت و یک پیروزی ارزشمند را برای رئال به دست آورد.


رئال که دو امتیاز با دورتموند در جدول گروه F چمپیونزلیگ فاصله دارد، به این پیروزی نیاز داشت تا امیدهایش برای صعود به عنوان تیم اول گروه در دیدار پایانی مقابل زرد و مشکی پوشان در برنابئو حفظ شود. همچنین شکست مقابل شاگردان خورخه خسوس ممکن بود صعود رئال به دور یک شانزدهم را به خطر بیندازد.

 

1158819

 

رونالدو در بازگشت به ورزشگاه خوزه آلوالاده با استقبال گرم هواداران روبرو شد. او از تیم‌های پایه اسپورتینگ رشد کرد و فوتبالش را با پیراهن سفید و سبز این تیم آغاز کرد. ولی شب گذشته برای او خیلی هم خاطره انگیز نبود.  پس از هت تریک مقابل اتلتیکو و پیروزی در دربی، ستاره پرتغالی روی گل اول به واران پاس گل داد ولی در ادامه بازی نتوانست یک شوت به سمت دروازه حریف بزند که این اولین بار بود که در دوران حضورش در رئال چنین آماری به ثبت می‌رساند.

 

 

1158815

 

1158817

 

ولی موضوع فقط رونالدو نبود. شاگردان زیدان انرژی لازم را برای جنگیدن مقابل اسپورتینگ نداشتند. هر چند این موضوع طبیعی است زیرا زیدان 10 بازیکن از 11 بازیکن دیدار دربی را در زمین حفظ کرده بود ( راموس جانشین ناچو شده بود) و این خستگی در بدن بازیکنان موج می‌زد. در حالی که رونالدو نتوانست درخششی داشته باشد، گرت بیل با یک مصدومیت از زمین خارج شد تا حضور هافبک ولزی در ال کلاسیکو نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. با این حال مادرید 3 امتیاز بازی را گرفت و تیم برتر میدان بود، مخصوصا پس از اینکه ژائو پریرا به خاطر ضربه غیرورزشی که به کواچیچ زد، اخراج شد.

 

1158820

 

1158818

 

 

با این حال، با وجود 10 نفره شدن نیز اسپورتینگ به بازی برگشت. فابیو کوئنترائو که به خاطر سابقه حضور در بنفیکا توسط هواداران اسپورتینگ به شدت هو شد به میدان آمد و با خطا روی آدرین سیلوا، باعث شد بازیدر دقیقه 80 به تساوی کشیده شود. تمام تلاش مادرید در این بازی از بین رفته بود ولی در نهایت، با گلزنی بنزما، پایانی خوش برای این بازی سخت به ثبت رسید، بازیکنی که پس از اینکه رئال دربی را بدون حضور او برده بود، فراموش شده بود.

 

 

1158742

 

1158816

 

 

مهاجم فرانسوی به زیبایی هر چه تمام تر، با یک ضربه سر، سانتر سرخیو راموس در دقیقه 87 را به گل تبدیل کرد تا زیدان و شاگردانش پیروزی ارزشمندی کسب کنند. دو بازیکنی که انتظار می‌رفت در دربی مادرید بازی کنند و در ساعات پایانی نیمکت نشین شدند، با همکاری شان 3 امتیاز ارزشمند برای رئال به دست آوردند. راموس دوباره جایگاهش را به دست آورد ولی بنزما باید باز هم خود را ثابت کند. او بازیکن مهمی برای تیم است، چه به عنوان مهاجم فیکس و چه تعویضی و بار دیگر  قدرت زیدان و تیمش در امتحانی سخت ثابت شد.

دیدگاه‌ها