کد خبر : 1374623 | 03 آذر 1395 ساعت 14:10 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوئنترائو: مقابل اسپورتینگ افتضاح بودم

کوئنترائو شب گذشته برابر اسپورتینگ لیسبون از دقیقه 71 به جای مارسلو وارد زمین شد تا پس از مدت ها در لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان برود.

کوئنترائو: مقابل اسپورتینگ افتضاح بودم

به گزارش "ورزش سه"، بال چپ پرتغالی رئال که در این سال ها همواره با مصدومیت دست به گریبان بوده، پس از یک فصل حضور قرضی ناموفق در موناکو دوباره به رئال برگشته و شب گذشته زیدان 19 دقیقه به وی فرصت داد تا خودش را در زمین اسپورتینگ نشان دهد؛ اما او دقیقه 83 با یک پنالتی ناشیانه، نشان داد که از فرم همیشگی خود فرسنگ ها فاصله دارد.

 

 

1158851

 

 

کوئنترائو که به نشانه خطای هند مهاجم اسپورتینگ دست خود را بالا برده بود، در ادامه توپ به دستان خودش برخورد کرد تا میزبان به یک پنالتی بادآورده دست یابد. هرچند بنزما کمی بعد توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند تا پنالتی کوئنترائو روی نتیجه پایانی بی تاثیر باشد. او به دلیل عقبه بنفیکایی اش، در همان دقایقی که در زمین بود، به شدت از سوی هواداران اسپورتینگ هو شد.

 

کوئنترائو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «در رئال بهترین بال چپ دنیا یعنی مارسلو حضور دارد و من کار سختی برای بازی کردن خواهم داشت.

این روزها اصلا روی فرم نیستم و مشخص است که باید بیشتر تمرین کنم تا بتوانم فرصت بازی در رئال را به دست بیاورم. امشب هم افتضاح بودم ولی امیدوارم بتوانم به تدریج به روزهای خوبم برگردم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها