کد خبر : 1374628 | 03 آذر 1395 ساعت 15:10 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی:

دود اختلافات در چشم استقلال‌خوزستان می‌رود

سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید که مشکلات زیادی داشتیم اما در مقابل همه آنها ایستادگی کردیم.

دود اختلافات در چشم استقلال‌خوزستان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش گفت: 


ماه های سختی داشتیم


روزها، هفته‌ها و ماه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. مشکلات زیادی سد راه ما بود و با توجه به گفته قدیمی‌ها، باید مقابل مشکلات ایستاد، صبر کردیم و کارمان را پیش بردیم. بازیکنان به خاطر شرایط مالی روحیه نداشتند. با بازیکنان صحبت کردیم و آنها را مصمم کردیم تا به خاطر هواداران و مردم خوزستان کار را پیش ببریم. 

 

بازنشستگی مالکان سابق دلیل مشکلات


مشکلات استقلال خوزستان از جایی شروع شد که افرادی که ذره ذره وجودشان را گذاشتند استقلال خوزستان را خریدند، تیم را به اهواز آوردند و در کمترین زمان تیم را به لیگ برتر آورده و آن را به قهرمانی رساندند و اکنون به دلیل بازنشستگی از مجموعه خارج شدند. مشکل اینجاست که آقایان در مسند کار از مشاورین و معاونین در بانک ملی و گروه ملی متاسفانه با کارشکنی که می‌کنند، زحمات مهندس رسولی، مهندس شهرباف، مهندس بختیاری، سید شریف حسینی و سایر عزیزانی که برای به موفقیت رسیدن تیم تلاش می‌کنند را از بین می‌برند.

مشکل دیگر ما جنگ بین گروه ملی و بانک ملی است که دودش فقط به چشم باشگاه می‌رود. مسئولان بلند پایه استان باید به این موضوع ورود کند تا قبل از اینکه باشگاه به نابودی کشیده شود این مشکل را حل کنند. تلاش می‌کنیم تا با این برد بتوانیم تیم را به جدول بازگردانیم. دوست داریم نماینده خوبی برای استان و این مردم باشیم.

 

هیچکس از تعطیلی لیگ راضی نیست


همه از تعطیلات گله مند هستند. نیم فصل اول به درد نخورد و کیفیتی نداشت. مصدومان زیاد شدند و مردم هم به ورزشگاه نمی‌آیند. تیم‌ها فقط باید تمرین کنند و بازی تدارکاتی انجام دهند. هیچکسی از تعطیلی لیگ راضی نیست.

 

پورقاز تنها غایب


مصدوم نداریم و تنها عزت پورقاز محروم است.

دیدگاه‌ها