کد خبر : 1374654 | 03 آذر 1395 ساعت 15:30 | 92.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و این تیم شکست ناپذیر

گزارش : بارسلونا ترمز رئال را می کشد؟

پس از پیروزی بر اسپورتینگ لیسبون، حالا «رئال مادرید زیدان» تنها 4 حریف دیگر برای رسیدن به یک رکورد تاریخی فاصله دارد که مهمترین آنها بارسلونا است.

گزارش : بارسلونا ترمز رئال را می کشد؟

به گزارش "ورزش سه"، زیدان ژانویه گذشته روی نیمکت رئال مادرید نشست و تا به امروز رئال با وی تنها دو شکست را تجربه کرده و در 30 بازی متوالی بدون باخت بوده است.

کهکشانی ها در این مدت تنها به اتلتیکو و ولفسبورگ باخته اند. شکست 2-0 در خانه ولفسبورگ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، 7 ماه و نوزده روز پیش رقم خورد و از آن پس، رئال دیگر متحمل هیچ شکستی نشده است. در 30 بازی گذشته، رئال مادرید با زیدان رنگ باخت را ندیده(24 برد و 6 تساوی) و حالا تنها 4 بازی دیگر با رسیدن به رکورد لئو بین هاکر، مربی هلندی اواخر دهه 80 رئال فاصله دارد.

 

 

 

1156148

 

 

رئال با بین هاکر در فصل 1988-1989 و در 34 بازی متوالی متحمل هیچ باختی نشد که بهترین روند بدون باخت تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

کار رئال از پیروزی 2-0 بر اوویدو در اکتبر 88 شروع شد و با باخت 2-0 در زمین سلتا به اتمام رسید. رئال در آن فصل در لالیگا و کوپا دل ری قهرمان شد؛ اما در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا به سد میلان برخورد کرد. 25 برد و 9 تساوی، حاصل کار رئال در 34 بازی بدون باخت متوالی بود.

 

 

1158867

 

 

رئال در هفته های آتی، باید با خیخون، کولتورال و بارسلونا در فوتبال اسپانیا مصاف دهد؛ ضمن اینکه در لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف دورتموند برود.

دیدار برابر بارسلونا در نوکمپ، می تواند دشوارترین آزمون زیدان تا رسیدن به رکورد تاریخی بین هاکر باشد.

  زیدان برای رکورد شکنی باید در نوکمپ مقابل بارسلونا نیز تیمش را با پیروزی یا تساوی از زمین خارج کند که با توجه به مصدومیت موراتا و گرت بیل(احتمال نرسیدن او به ال کلاسیکو زیاد است) شاید کار او برای کسب نتیجه در نوکمپ از همیشه دشوارتر شده باشد؛ هرچند که او چند ماه پیش در اولین حضورش به عنوان مربی رئال در ال کلاسیکو، توانست کهکشانی ها را در نوکمپ پیروز کند تا نشان دهد راه پیروزی بر بارسلونا را بلد است.

 

 

1158750

 

 

در لیگ قهرمانان نیز رئال برای اول شدن در گروهش باید در برنابئو بر دورتموند پیروز شود. اگر همه چیز تا آن روز خوب پیش رفته باشد، زیدان به رکورد بین هاکر خواهد رسید و با ثبت یک بازی بدون شکست دیگر مقابل دپورتیوو، این رکورد را به تنهایی از آن خود خواهد کرد.

 

اینکه رئال با زیدان قادر به رسیدن به چنین رکوردی خواهد بود یا خیر، موافقان و مخالفان خود را دارد؛ ولی پس از پیروزی 3-0 رئال بر اتلتیکو در ویسنته کالدرون، حالا بر تعداد موافقان رکوردشکنی رئال افزوده شده است.

کمتر کسی تصور می کرد رئال بتواند چنان شکست سنگینی بر اتلتیکو در ویسنته کالدرون که یکی از دشوارترین ورزشگاه ها برای کسب پیروزی است تحمیل کند. شب گذشته پیروزی در زمین اسپورتینگ هم کار ساده ای نبود اما زیزو توانست از این دو آزمون دشوار به سلامت خارج شود و حالا تنها بارسلونا را دشوارترین مانع خود می بیند.

آیا بارسا سرانجام ترمز رئال شکست ناپذیر را می کشد؟ برای پاسخ این سوال باید تا شنبه دو هفته دیگر صبر کنیم.
 

دیدگاه‌ها