کد خبر : 1374736 | 03 آذر 1395 ساعت 21:39 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رئال مادرید؛ متخصص گلزنی در دقایق پایانی CL

دیشب کهکشانی ها یک بار دیگر در دقایقی پایانی با گل کریم بنزما از سد اسپورتینگ گذشتند؛ کاری که در آن تخصص دارند.

رئال مادرید؛ متخصص گلزنی در دقایق پایانی CL

به گزارش "ورزش سه"، تاکنون و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، رئال مادرید در 2 دیدار رفت و برگشت در برابر اسپورتینگ لیسبون و بازی مقابل لژیاورشو، موفق به گلزنی در دقایق 85، 87 و 94 شده است.

 

 

1158741

 

 

در دیدار رفت برابر اسپورتینگ و در حالیکه شاگردان زیدان در آستانه شکست قرار داشتند، کریس رونالدو و آلوارو موراتا در دقایق 89 و 94 گلزنی کردند و شکست خانگی را تبدیل به پیروزی ساختند.

 

در دیدار در لهستان برابر لژیا ورشو، علیرغم گل لحظات ابتدایی و دیدنی گرت بیل، کهکشانی ها در آستانه شکست قرار داشتند اما گل دقیقه 85 متئو کواچیچ، مانع شکست رئال مادرید شد.

 

البته این روند در سال های اخیر بارها و به کرات از سوی رئال مادرید دیده شده است که شاید مهم ترین آن، گل لحظات پایانی سرخیو راموس در برابر اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 بوده است که باعث شد شاگردان آنچلوتی بعد از 12 سال قهرمان اروپا شوند.

 

 

1158938

 

دیشب نیز مانند بسیاری از دیدارهای سال های اخیر، لوس بلانکوس توانست با گل دقایقی پایانی بنزما، با امتیازات کامل از جدال دشوار برابر اسپورتینگ به خانه بازگردد و شاید هیچ تیم دیگری در طول تاریخ به اندازه رئال در این زمینه تخصص نداشته است.

دیدگاه‌ها