کد خبر : 1374897 | 04 آذر 1395 ساعت 17:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: این سپاهان آینده خوبی دارد

نعیم سعداوی به شدت از وضعیت رختکن ورزشگاه نقش جهان ناراضی است و می گوید دما در رختکن 10 درجه سردتر از بیرون است.

سعداوی: این سپاهان آینده خوبی دارد

به گزارش "ورزش سه"،  نعیم سعداوی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان که با تساوی تیمش به اتمام رسید، گفت: 


عذرخواهی بابت غیبت در کنفرانس 
بابت غیبت در کنفرانس خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم. محل استقرار ما شاهین‌شهر بود و با توجه به اینکه مهمان بودیم انتظار داشتیم شرایطمان بهتر باشد.


رختکن نقش جهان سرد است
دمای رختکن ورزشگاهی به این خوبی و زیبایی که چمن با کیفیتی هم دارد، 10 درجه سردتر از بیرون است. وضعیت رختکن ورزشگاه نباید به این صورت باشد و بازیکنان دچار مشکل شوند.


گرمای بازی سرمای هوا را گرفت
بازی جاندار و خوبی از دوتیم شاهد بودیم. با توجه به اینکه سرمای شدیدی حاکم بود اما گرمای بازی باعث شد این سرما تاثیرگذار نباشد و هر دو تیم تلاش زیادی کردند و فرصت‌های خوبی را ایجاد کردند.گلی که دریافت کردیم از ناحیه ای بود که نقطه قوت سپاهان بود.

 

به سمت جوانگرایی می رویم
بحث قول و قرار نیست اما سیاست کلی که هیأت مدیره باشگاه در نظر گرفته، ما تلاش می‌کنیم تا به سمت جوانگرایی حرکت کنیم و تا اینجای کار خوب عمل کرده‌ایم، بنابراین آینده خوبی در انتظار بچه‌های ماست. فولاد از این لحاظ خوب عمل کرده و مسئولان سعی کرده‌اند حداقل از نظر مالی دغدغه‌ای نداشته باشند تا بتوانیم کارمان را راحت انجام دهیم.


این سپاهان آینده خوبی دارد
 سپاهان تیم خوبی است ضمن اینکه ویسی یکی از دوستان من به شمار می‌رود و او توانسته تیم جدیدی را درست کند. شک نکنید اگر از او حمایت شود و در صورتی که صبر و تحمل داشته باشید، این سپاهان آینده خوبی خواهد داشت.همه از این بازی لذت بردند.

دیدگاه‌ها