کد خبر : 1374920 | 04 آذر 1395 ساعت 17:43 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری قسم خورد توپ به دستش نخورده است

فرکی: حضور یحیی به جای من شایعه است

سرمربی تیم سایپای تهران اعلام کرد باشگاه صحبتی با او درباره برکناری نکرده است.

فرکی: حضور یحیی به جای من شایعه است

به گزارش "ورزش‌سه"، حسین فرکی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل نفت تهران حضور یافت و به پرسش های مطروحه پاسخ داد. مشروح صحبت های فرکی در ادامه آمده است:


مصمم به پیروزی بودیم
از همه افرادی که در این هوای سرد در ورزشگاه حاضر شدند، تشکر می کنم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و مصمم بودیم که پیروز شویم. می‌دانستیم که تیم نفت بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم، همچنین می‌دانستیم نفت در اکثر بازی‌ها از ضربات ایستگاهی نتیجه گرفته است.


شکوری قسم خورد توپ به دستش نخورده
در دقیقه 23 هم یک ضربه ایستگاهی روی دروازه ما ایجاد شد که این سومین توپی بود که روی دروازه ما آمده بود که همه این سه توپ نیز از ضربات ایستگاهی بود. درباره پنالتی هم باید بگویم که بازیکن ما ابراهیم شکوری قسم می‌خورد که توپ به دستش نخورده است.


توپهایمان گل نمی شود
در نیمه دوم آماده جبران بودیم اما نمی‌دانم چرا گرفتار شدیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. متاسفانه چندمین بازی است که توپ‌هایمان گل نمی‌شود در حالی که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما در گلزنی ناکام هستیم. نمی‌دانم در مورد این بازی چه بگویم.


چیزی درباره برکناری نشنیدم
من چیزی درباره برکناری ام و حضور یحیی گل محمدی در سایپا نشنیده‌ام و همانطور که می‌گویید شایعه است. صحبتی با من درباره رفتنم نشده و به کارم ادامه می دهم.

دیدگاه‌ها