کد خبر : 1374933 | 04 آذر 1395 ساعت 18:19 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای عجیب خلیلی و ترک نیمکت نفت

محسن خلیلی آقای گل سابق لیگ برتر امروز با دلخوری نیمکت نفت را ترک کرد.

ماجرای عجیب خلیلی و ترک نیمکت نفت

به گزارش "ورزش سه"، خلیلی  که شب گذشته با تماس مدیرعامل باشگاه مبنی بر پذیرفتن پست مدیریت فنی به جای سرپرستی مواجه شده است، امروز متوجه شد مدیریت تیم نام فرد دیگری را به عنوان سرپرست به مسئولان داده است. ظاهرا مدیر نفت با اعلام این نکته که رحیم ایرانیان هنوز با نفت قرارداد دارد و کارهای تسویه حسابش انجام نشده از خلیلی می خواهد در پست دیگری روی نیمکت نفت بنشیند و پست مدیریت فنی را پیشنهاد می کند که این مساله با مخالفت خلیلی روبه رو می شود. اتفاقی که در نهایت منجر به معرفی فرد دیگری برای سمت سرپرستی نفت شده، مساله ای که عصبانیت علی دایی را در پی داشت. 


علی دایی در این باره در نشست مطبوعاتی امروز گفت: شب گذشته قرارداد جلوی خلیلی می‌گذارند و می‌گویند سفید امضا کن. چرا باید چنین اتفاقاتی در فوتبالی که می‌گویند حرفه‌ای است بیفتد؟ یک سری آدم‌ها در نفت هستند که نمی‌دانم چه کاره هستند. همه جای دنیا سرمربی نفر اول است، اما چرا باید با افراد دیگر مشورت کنند؟کارهای خنده‌داری در نفت انجام می‌دهند؛ برخی‌ها از باشگاه نامه می‌زنند به سازمان لیگ و عباسی را جایگزین خلیلی می‌کنند. خلیلی بازیکن بزرگی بوده و نباید اینطور به او بی احترامی می‌شد. اصلا چیزهایی اتفاق می‌افتد که مانده‌ام. روز اول با من صحبت‌های دیگری می‌کردند، اما حالا روند درست 180 درجه تغییر کرده است.


امروز محسن خلیلی که به همراه تیم به ورزشگاه تختی رفته بود، قبل از آغاز بازی با اطلاع از اتفاقات ورزشگاه را ترک کرد. او در تماس خبرنگار ما اینطور پاسخ داد که صحبتی درباره اتفاقات انجام نمی دهد و حرف حرف علی دایی است.

دیدگاه‌ها