کد خبر : 1374946 | 04 آذر 1395 ساعت 18:50 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی در کنفرانس حاضر نشد

امیدیان:به دنبال برد برابر صنعت نفت هستیم

سید مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن به دلیل کسالت در کنفرانس خبری حاضر نشد.

امیدیان:به دنبال برد برابر صنعت نفت هستیم

به گزارش"ورزش سه"، جلال امیدیان مربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با تیم صنعت نفت گفت: برای این مسابقه تمرینات خوبی انجام دادیم. با آمادگی کامل به آبادان آمدیم. امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیاز  این  مسابقه را کسب کنیم.


وی افزود: رتبه دو تیم در جدول نشان دهنده کیفیت تیم صنعت نفت است و برای این تیم احترام خاصی قائلیم. امیدوارم مسابقه‌ای خوب و تماشاگرپسند را شاهد باشیم. 


امیدیان در پایان خاطرنشان کرد: برای این بازی، بازیکن محرومی نداریم. حدادی‌فر چند ماهی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده است و در مسابقه فردا نمی‌تواند در زمین حاضر شود. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همه تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز به کار می‌بندیم.


مجتبی حسینی سرمربی تیم اصفهانی با توجه به اظهارات مدیر سانه‌ای این تیم به دلیل کسالت در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر نشد. تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان فردا جمعه ۱۳۹۵/۹/۵ از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه تختی شهر آبادان به مصاف هم می‌روند. تا پایان هفته دهم رقابت‌ها طلایی‌پوشان آبادان با ۱۳ امتیاز در جایگاه هفتم و تیم ذوب آهن با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها