کد خبر : 1374953 | 04 آذر 1395 ساعت 19:12 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: برای رضایت مردم آبادان می‌جنگیم

دست نشان می گوید این توانایی را داریم که در مقابل هر تیمی در آبادان پیروز شویم.

دست‌نشان: برای رضایت مردم آبادان می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت درنشست مطبوعاتی پیش از مسابقه تیمش مقابل تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی سخت و حساسی خواهد بود. ذوب آهن تیمی منظم و از نظر سازمانی و ثبات مدیریتی همیشه روندی رو به رشد داشته است. رفتن گل محمدی از کیفیت این تیم نکاسته و بهتر هم شده است. 

 

وی تصریح کرد: با تمام احترامی که برای این تیم قائلیم ولی ما صنعت نفت آبادان و تیمی بزرگ هستیم. برای رضایت مردم آبادان می‌جنگیم. این توانایی را داریم که در مقابل هر تیمی در آبادان پیروز شویم. بازیکنان خیلی خوب و تماشاگران پرشور ما امتیاز بزرگمان هستند.

 

سرمربی طلایی‌پوشان خاطر نشان کرد: متاسفانه نبودن میلاد جهانی و حسین بغلانی کار را برایمان سخت خواهد کرد. از هواداران پرشورمان می‌خواهیم در این مقطع در کنار تیم‌شان باشند و ما را تنها نگذارند. از بازیکنان خوبمان خواسته‌ایم تا تلاششان را دو چندان کنند تا جای خالی بغلانی و جهانی احساس نشود. مجبوریم در نیم فصل تیم‌مان را با نظر کمیته فنی و مدیریت باشگاه تقویت کنیم. 

 

دست‌نشان در پایان گفت: بازیکن چپ پا در فوتبال ایران کم است. جهانی احتیاج به عمل رباط صلیبی پای خود دارد ولی بغلانی در بازی‌های آینده در زمین حضور خواهد یافت. جهانی بازیکن موثر و دوست‌داشتنی تیم ماست. هم هواداران و هم بازیکنان دعا می‌کنیم تا هر چه سریعتر روند بهبودی خود را آغاز کند

دیدگاه‌ها