کد خبر : 1374972 | 04 آذر 1395 ساعت 20:23 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: پیکان فقط منشأ نیست

سیامک نعمتی یکی از 3 بازیکن خط حمله پیکان که حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد بازیشان را تماشاگرپسند اعلام کرد.

نعمتی: پیکان فقط منشأ نیست

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هجومی پیکان درباره دیدارشان مقابل پرسپولیس گفت: دو تیم بازی تهاجمی خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در کل هر دو تیم به گل نرسیدند، در کل هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی را ارائه دادند. چندین موقعیت خوب داشتیم که با بی دقتی به گل تبدیل نشد، من هم در موقعیت شوت زنی به سمت دروازه حریف قرار داشتم که با بی دقتی با فاصله کم به بیرون رفت. 


او درباره وقفه چند هفته و دیدار ابتدایی شان مقابل تیم قدرتمند سرخپوشان گفت: ما از تعطیلی به خوبی استفاده کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. هدفمان در این بازی کسب 3 امتیاز بازی بود که می توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم که متاسفانه در نهایت توپ هایمان به در بسته خورد اما کسب یک امتیاز آن هم از حریفی چون پرسپولیس نتیجه خوبی است. 


وی در خصوص درگیری امیرحسین صادقی و منشا هم اینطور توضیح می دهد: آقای صادقی بزرگتر تیم هستند و می خواست گادوین را به بازی برگرداند که منشا بد متوجه شد. به هر حال چنین اتفاقاتی در جریان بازی خوب نیست.


نعمتی درباره توپی که با دفع سیدجلال به تیرک خورد و در نهایت به بیرون رفت خاطرنشان کرد: بهترین موقعیتی که می توانست ما را به سه امتیاز برساند همان موقعیتی بود که با دفاعی آقای حسینی به سمت تیرک دروازه منحرف شد وارد دروازه سرخپوشان نشد. اگر بیشتر دقت می کردیم و آن توپ گل می شد قطعا پیروز میدان می شدیم. 


هافبک پیکان درباره عملکرد خط حمله تیمش گفت: حالا که صحبت از عملکرد خط حمله خوب پیکان شد باید بگویم اگر کسی از بین ما 3 نفر (گادوین منشا، مرتضی آقاخان و من) گلی به ثمر می رساند در واقع زحمت کل تیم است. تیم ما روی گلزنی و عملکرد ما نمی چرخد بلکه کل تیم پیکان برای کسب نتیجه زحمت می کشند. همانطور که مقابل پرسپولیس خط دفاعمان از هیچ کاری برای دفع موقعیت های حریف فروگذاری نکرد. 


او در پایان گلایه ای که از رسانه هایی داشت را اینطور بیان کرد: از رسانه ها خواهش می کنم دقت کنند خط حمله پیکان از سه نفر تشکیل شده نه دو نفره و فقط از کس خاصی تعریف و تمجید نکنند کل تیم برای کسب نتیجه زحمت می کشید. در حقیقت خیلی ها هستند که حقشان در پیکان احجاف می شود و اسمی از آنها برده نمی شود.

دیدگاه‌ها