کد خبر : 1375130 | 05 آذر 1395 ساعت 17:30 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آنچلوتی: توقع من از بواتنگ بیشتر است

بایرن مونیخ این روز ها شرایط خوبی ندارد. آنها سه بازی است که در هیچ رقابتی پیروز نشده اند، بدترین رکورد آنها در 12 سال اخیر. شکست چهارشنبه شب مقابل روستوف نیز به این معنا بود که آنها در گروه خود در لیگ قهرمانان دوم می شوند.

آنچلوتی: توقع من از بواتنگ بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی مورد انتقاد بایرن در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه شب مقابل لورکوزن شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

 

 

1159338

 

 

او در مورد وضعیت فعلی بایرن مونیخ گفت:« مطمئنا از این وضعیت خوشحال نیستم؛ اما خوشبینم و فکر می کنم که بازی خوبی انجام داده و پیروز از میدان خارج می شویم. من به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که به زودی از این وضع خارج می شویم.

باید تمرکز بیشتری در بازی ها داشته باشیم. فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی می کنیم و بازی سختی خواهیم داشت. ما از نظر فیزیکی مشکلی نداریم اما باید تاکتیک های خودمان را بهبود ببخشیم. البته مشکلات مصدومیت و «فیفا دی» نیز گریبان گیر ما است. ما در این فصل شروع خوبی داشتیم تا اینکه با نتیجه 1-0 مغلوب اتلتیکو مادرید شدیم. باید از سه بازی پیشین خود درس بگیریم و بهتر شویم.»

 

کارلتو در مورد توماس مولر افزود:« مولر بازیکن باهوشی است. او همیشه در خدمت تیم بازی می کند و این ویژگی بسیار مهمی است. البته او از آمار گل زنی خود راضی نیست و من در این باره با او صحبت می کنم. باید بگویم که به بازیکنان خودم اعتماد دارم. آنها می خواهند پیشرفت کنند و از وضعیت فعلی خارج شوند. از روی تجربه خودم می دانم که چنین شرایطی ممکن است هر فصل پیش آید. باید از نظر تاکتیکی بهتر شویم و اشتباهات خود را کم کنیم.«

 

همچنین کارلتو در مورد بواتنگ که در بازی با روستوف دو اشتباه محرز داشت گفت:« بواتنگ بازیکنی سخت کوش است ولی از او توقع بیشتری دارم و معتقدم می تواند و باید بهتر از این ها کار کند. او مصدوم است و فعلا  تمرین نمی کند. ما هم نمی خواهیم وضعیت سلامت او را به خطر بیاندازیم.»

دیدگاه‌ها